رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

امروز روحیه جهاد و از خودگذشتگی بیش از پیش افزایش یافته است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به بازدید بیش از 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی در سال 95 گفت: علی‌رغم تبلیغاتی که می‌شود روحیه جهاد و از خودگذشتگی امروز بیش از پیش در کشور افزایش یافته است.
کد خبر: ۲۵۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ - 15August 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ارومیه، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌ «سید مهدی قریشی» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آذربایجان غربی یکی از استان‌های خط مقدم در دفاع مقدس است و با وجود آنکه هشت سال جنگ تحمیلی اتمام یافته ولی همچنان دفاع از مرز و بوم عزیزمان در این منطقه ادامه دارد و هر از گاهی در این منطقه شهدایی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی که در آبان‌ماه برگزار می‌شود گام خوبی در حفظ یاد و خاطره شهدا و هشت سال جنگ تحمیلی است تا عموم مردم آذربایجان غربی و در نهایت کشورمان در مورد رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آگاه شوند.

کارگر خاطرنشان کرد: شهدای مدافعین حرم از نمونه‌های بارز حضور شهادت و دفاع در ایران اسلامی است و شهدایی در راه دفاع از مرز و بوم اسلامی و کشورمان تقدیم می‌کنیم.
 
امروز روحیه جهاد و از خودگذشتگی بیش از پیش افزایش یافته است
 
وی با اشاره به اردوهای راهیان نور بیان کرد: سال 95 بیش از 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دیدار کردند و بیش از 300 هزار نفر از آذربایجان غربی در این اردوها حضور داشتند و علی‌رغم تبلیغاتی که می‌شود روحیه جهاد و از خودگذشتگی امروز بیش از پیش در کشور افزایش یافته است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: برای حفظ و نشر آثار انقلاب اسلامی پنج یادمان شهدا برگزار می‌شود که از این میان می‌توان به یادمان شهید بروجردی، شهید تمرچین، شهید زین‌الدین و دو تن دیگر اشاره کرد.

وی یادآور شد: ملت ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان و شهدای مدافعین حرم هستند و از خداوند متعال خواستاریم تا عمری عطا کند تا بتوانیم آثار این افراد گرانقدر را نشر دهیم و سبب حفظ آثارشان شویم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار