سردار اشتری:

مذاکرات برای بازگرداندن سرباز ربوده شده سیستان و بلوچستان ادامه دارد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: برای بازگرداندن سعید براتی مرزبان ربوده شده ایرانی در مرز میرجاوه مذاکراتی ازطریق وزارت امور خارجه و ستاد کل نیروهای مسلح با پاکستان انجام شده است.
کد خبر: ۲۵۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ - 15August 2017
مذاکرات برای بازگرداندن سرباز ربوده شده سیستان و بلوچستان ادامه داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: علاوه بر این ازطریق ارتباط برخی مرزبانان با کشور پاکستان مذاکراتی انجام شده که امیدواریم بتوانیم بزودی این مرزبان ربوده شده را به میهن بازگردانیم.
 
 12 نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و 9 سرباز وظیفه اوایل اردیبهشت ماه امسال در منطقه مرزی چاهند و میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.
 
در این اقدام تروریستی سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی بر اثر تیراندازی تروریست‌ها به شهادت رسیده، 2 سرباز وظیفه زخمی شده و یک سرباز وظیفه زخمی نیز توسط اشرار و تروریست‌ها ربوده شد.
 
فرمانده ناجا با اشاره به امنیت مطلوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: همکاری خوب بین نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، ارتش، دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی سبب ایجاد امنیت مطلوب در این استان شده است.
 
وی بیان کرد: به منظور ارتقای توان امنیتی در مرزها به دنبال افزایش تجهیزات، نیروی انسانی و ارائه آموزش‌های تخصصی هستیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در حد توان خود تجهیزات مورد نیاز برای مرزبانان را در نقاط مرزی فراهم کرده و برای تجهیز بیشتر منتظر اعتبارات از سوی دولت هستیم.
 
سردار «حسین اشتری» به منظور معرفی سردار «محمد قنبری» به عنوان فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان و تقدیر از زحمات و خدمات سردار «حسین رحیمی» فرمانده سابق انتظامی این استان به زاهدان سفر کرده است.
 
سردار «محمد قنبری» پیش از این فرمانده انتظامی استان لرستان بوده و سردار «حسین رحیمی» نیز با حکم سردار حسین اشتری به عنوان فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ منصوب شده است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها