در آیین پاسداشت «مجید انتظامی» مطرح شد؛

باشه آهنگر: من ایده‌هایم را از موسیقی «انتظامی» می‌گرفتم/ سریر: «انتظامی» وجهه مستقلی در موسیقی فیلم ارائه کرده است/ میرکریمی: انتظامی علاوه بر نگاه هنرمندانه دارای تعهد اجتماعی نیز هست

آیین پاسداشت «مجید انتظامی» با حضور سینماگران و آهنگسازان سینمای ایران در حوزه هنری برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ - 15August 2017
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین پاسداشت مقام هنری «مجید انتظامی»  با حضور جمعی از هنرمندان موسیقی و سینمای کشور ساعت ۱۸  روز (سه‌شنبه) ۲۴ مرداد در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

«محمدعلی باشه آهنگر» در ابتدای این مراسم اظهار داشت: وقتی در دانشکده سینما تحصیل می‌کردم و مشغول کار بودم موسیقی انتظامی به من ایده می‌داد. انتظامی زیر سایه پدرشان نمانده و شخصیت هنری مستقلی را کسب کردند. موسیقی‌های شاخصی که برای سینمای ایران ساخته‌اند همچنان ماندگار است. من برای سلامتی این استاد موسیقی سینمای ایران دعا می‌کنم که همچنان سایه‌شان روی سر سینمای ایران بماند‌.

محمد سریر آهنگساز و استاد دانشگاه در باره شخصیت هنری انتظامی بیان داشت: شما در جریان هستید و می‌دانید که آثار بسیاری خلق کرده است. انتظامی برای فیلم‌های بزرگ سینمای ایران موسیقی متن ساخته است. مجید انتظامی با آثارش وجهه مستقلی در موسیقی متن فیلم ارائه کرده است. او حتی فارغ از موسیقی فیلم نیز انتظامی قدرت‌مند عمل کرده است. کارهای انتظامی خاطره انگیز است من از نزدیک شاهد تلاش های او بودم. امیدوارم که انتظامی همچنان با انگیزه به راهش ادامه دهد.

«سیدرضا میرکریمی» کارگردان و دبیر جشنواره جهانی فجر گفت: انسان‌های چند وجهی عمقی ندارد اما مجید انتظامی چنین نیست او با وجود چند وجهی بودنش دارای نگاه درست و عمیق و در عین حال دارای تعهد اجتماعی نیز هست. وی در مسائل صنفی نیز تلاش‌های زیادی داشته است. امیدوارم که در آینده این موقعیت پیش بیاید تا با این آهنگساز برجسته کار کنم.

انتهای پیام/ ۱۶۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار