اردوی جانبازان شیمیایی استان فارس برگزار شد

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: در راستای روحیه‌بخشی و ایجاد نشاط، شادابی و تقویت انگیزه و قوای جسمانی ایثارگران، اردوی تفریحی و فرهنگی جانبازان استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ - 16August 2017

برگزاری اردوی جانبازان شیمیایی فارسبه گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، «سید علی محمدی» معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از اسلام و نظام مقدس اسلامی دفاع کردند و در این راه از جان عزیز و سلامتی خود نیز گذشتند، اظهار داشت: اکنون ما در برابر ایثار و از خودگذشتگی آن عزیزان وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

وی بیان داشت: تکریم ایثارگران و خانواده‌های معظم آنها و خدمت‌رسانی به آن عزیزان اکنون یکی از وظایف ما به شمار می‌رود.

محمدی افزود: به همین منظور و در راستای روحیه‌بخشی و ایجاد نشاط، شادابی و تقویت انگیزه و قوای جسمانی ایثارگران، اردوی تفریحی و فرهنگی جانبازان با حضور 140 نفر از جانبازان شیمیایی و خانواده‌های معزز آنها به مدت سه روز در شهر سپیدان از توابع استان فارس برگزار شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: این اردو با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی، تئاتر، موسیقی، مسابقات قرآن کریم و خاطره‌گویی جانبازان همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار