اکبریان در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات:

حجت‌الاسلام علوی نقش پدر را در وزارت اطلاعات ایفا می‌کند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از سرمنشاءهای ایجاد امنیت در کشور آقای علوی است که نقش پدری را در وزارتخانه ایفا می‌کند.
کد خبر: ۲۵۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ - 16August 2017
آقای علوی نقش پدر را در وزارت اطلاعات دارد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (چهارشنبه 25 مرداد) قوه مقننه که به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم اختصاص داشت، در موافقت با حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات، اظهار داشت: وزارت اطلاعات یکی از ارکان امنیتی کشور است و در دنیای معاصر مفهوم امنیت فیزیکی و روانی با ماموریت این وزارتخانه گره خورده است.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل اینکه وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و با برتری اطلاعاتی که این وزارتخانه دارد و با جریان‌های نفوذ به خوبی برخورد می‌کند، یک امنیت روانی در کشور ایجاد شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس با تاکید بر اینکه این وزارتخانه افتخار بزرگی برای کشور در کنار سایر نیروهای مسلح است، اضافه کرد:‌ وزارت اطلاعات در کنار ارتش و سپاه یک جزیره امنیت برای جمهوری اسلامی ایران تشکیل داده‌اند.

اکبریان تصریح کرد: یکی از سرمنشاءهای ایجاد امنیت در کشور آقای علوی است که نقش پدری را در وزارتخانه ایفا می‌کند و وی یک عالم مجاهد است که در 4 سال رسالت خود توانسته وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی با اشاره به نظرسنجی‌هایی که درباره امنیت فردی، اجتماعی و ملی صورت گرفته، گفت: شاخصه‌های این نظرسنجی نشان می‌دهد امنیت جامعه بالا رفته و احساس ناامنی در میان مردم پایین آمده است.

نماینده مردم کرج در ملجس با بیان اینکه در دوران تصدی علوی بر وزارت اطلاعات حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها به ویژه از سوی بخش خصوصی مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: با بودجه دولت نمی‌توان به جایی برسیم، از این رو باید سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را تسهیل کنیم و همچنین با مفاسد اقتصادی مبارزه کنیم که وزارت اطلاعات در این راستا گام برمی‌دارد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام اینکه در سال‌های گذشته حدود 620 مورد پرونده اختلاس و ارتشا از سوی وزارت اطلاعات در سراسر کشور تشکیل شده، اظهار داشت: با تشکیل این پرونده‌ها 37 هزار میلیارد از پول بیت‌المال بازگشت داده شده است.

اکبریان با بیان اینکه وزارت اطلاعات در شناسایی بدهکاران بانکی تلاش فراوانی دارد، اظهار داشت: 200 نفر قاچاقچی کالا و ارز دستگیر شدند که 13.5 هزار میلیارد میزان کشفیاتی بوده که این یکی از افتخارات وزارت اطلاعات است.

وی با بیان اینکه 300 تن موادمخدر صنعتی و سنتی از سوی وزارت اطلاعات کشف شده است گفت: هزار و 337 باند اشرار و موادمخدر از سوی این وزارتخانه شناسایی و منهدم شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه وزیر اطلاعات آرامش خوبی بر فضای عمومی این وزارتخانه حاکم کرده است، افزود: برخی از پرسنل این وزارتخانه در دولت گذشته بالاجبار بازنشسته شدند که سرمایه نظام بودند که آقای علوی با تشکیل کمیته‌ای خاص برخی از آنها که آلوده مفاسد اقتصادی نبودند را به بدنه وزارتخانه باز گرداند.

اکبریان تصریح کرد: 120 گروه تروریستی که قصد انفجار در کشور داشتند توسط وزارت اطلاعات کشف و منهدم شدند.

وی با بیان اینکه آقای علوی و زیرمجموعه وی همکاری مناسبی با اطلاعات سپاه دارد، افزود: این موضوع باعث برتری اطلاعاتی کامل در کشور شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس  با بیان اینکه ما باید دشمن را در خارج از کشور شناسایی کنیم ، ادامه داد: وزارت اطلاعات در زمان تصدی آقای علوی با رویکردی جهادی سعی دارد مسائل را غیرامنیتی کند و با آنها برخورد کند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار