نخستین ویژه‌برنامه «لشکر فرشتگان» در اراک برگزار می‌شود

نخستین پاسداشت زنان مجاهد و همسران و مادران شهدای اراک با حضور قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ - 16August 2017
نخستین پاسداشت زنان مجاهد و همسران و مادران شهدای اراک برگزار می شود«زهرا محمدی» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان اراک در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به برگزاری نخستین ویژه‌برنامه «لشکر فرشتگان» اظهار داشت: شناسایی اخلاقیات و آشنایی با زندگی و آرمان‌ها و اهداف مادران و همسران شهدا و زنان مجاهد دفاع مقدس ما را بر آن داشت تا با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای نگاهی به رشادت‌های آنان داشته باشیم.

وی افزود: قبل از برگزاری این برنامه ما توانستیم با همکاری اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی با خانواده 15 جانباز و ایثارگر و رزمنده در استان مرکزی دیدار کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان اراک تصریح کرد: یکی از ضرورت‌های برگزاری این ویژه‌برنامه در واقع بسترسازی برای انتقال تجربیات و فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های جوان و به خصوص دختران که مادران آینده جامعه هستندف خواهد بود.

محمدی با اشاره به بخش‌های دیگر این برنامه گفت: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است که در این برنامه از 15 همسر و مادر شهید استان مرکزی تجلیل و با چهار تن از زنان مجاهد استان مرکزی گفت‌وگو داشته باشیم.

وی بیان داشت: این برنامه 25 مردادماه در سالن آمفی تئاتر اداره کل بنیاد حفظ آثار استان مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار