در دیدار با مدیرعامل گروه فن‌آوا اعلام شد؛

تأکید حجت‌الاسلام محمدحسنی بر استفاده از فناوری‌های نو ارتباطی در ارتش

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر لزوم استفاده از فناوری‌های نو ارتباطی در ارتش تاکید کرد و گفت: به احصای اولویت‌های محتوایی برای نشر و بهره‌برداری از ابزار ارتباطی و رسانه خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۲۵۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 16August 2017
تأکید حجت الاسلام محمدحسنی بر استفاده از فناوری‌های نو ارتباطی در ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تقدیر و تشکر از گروه فن آوا به جهت توجه به مسائل فرهنگی و داشتن دغدغه در حوزه‌های فرهنگی مرتبط با فناوری اطلاعات، بیان داشت: ما نیازمند تلاش‌های فراوان در حوزه‌های فرهنگی مرتبط با فناوری اطلاعات به ویژه بحث بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی هستیم؛ چرا که محصولاتی نظیر بازی‌های رایانه‌ای و به ویژه‌ بازی‌های موبایلی به جهت داشتن ویژگی‌ها و جذابیت‌های خاص، دارای ضریب نفوذ بالایی است.
 
حجت الاسلام محمدحسنی تاکید کرد: بیشترین استفاده کنندگان از این ابزار، قشر نوجوان و جوان جامعه هستند که مورد توجه و هدف دشمنان می‌باشند و دشمن به شدت در حال تلاش برای تاثیرگذاری فکری و روحی بر این قشر است؛ لذا در صورتی که ما دیر عمل کنیم و در این حوزه فعال نباشیم، دشمن قطعاً این کار را خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: فناوری‌های نو به ویژه در زمینه رسانه، در صورت عدم توجه ما تهدیدی جدی به حساب می‌آیند، اما اگر در این حوزه تصمیم‌های آگاهانه و حرکتی هوشمندانه داشته باشیم، می‌توانیم این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و حداکثر بهره‌برداری از آن‌ها را داشته باشیم.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: تجربه ما در بازی رایانه‌ای «مبارزه در خلیج عدن» که با استقبال چشمگیر نوجوانان و جوانان مواجه شد و به عنوان پرفروش‌ترین بازی ایران در چند سال گذشته قلمداد شده، مهر تأییدی بر این گفته است و نشان می‌دهد که ظرفیت بالایی در این زمینه وجود دارد و باید توجه و اقبال ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم. البته موضوعات فراوانی در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که قابلیت تبدیل شدن به بازی‌های بسیار جذابی برای جامعه مخاطب را داراست و از این مسیر می‌شود حس اقتدار و معنویت، صلابت، غرور ملی، خلاقیت، اعتماد به نفس و نیز بسیاری از اطلاعاتی که نوجوان و جوان امروز درباره فعالیت‌های ارتش نیاز دارد را در قالبی جذاب و هنرمندانه به وی منتقل کرد.

حجت الاسلام محمدحسنی افزود: اگر ما به درستی در این زمینه عمل کنیم، نوجوان و جوان ما دیگر به سراغ بازی‌های مخرب غربی که حامل فرهنگ و منش غرب است، نمی‌رود و به نوعی به تحکیم بنیان خانواده و روابط صحیح اجتماعی نیز کمک کرده و آن‌ها را بیمه می‌کنیم. بر این اساس، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مصمم است در قالب یک کارگروه مشترک، ابتدا به احصاء اولویت‌های محتوایی پرداخته و سپس در تولید بازی‌های رایانه‌ای و یا موبایلی با توجه به آن اولویت‌ها همراهی و حمایت کند.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار