فرمانده انتظامی جیرفت:

شهید «محسن حججی» درس رشادت به ما داد

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: شهید حججی نماد یک ایرانی اصیل و رشید است که باید از این بزرگمرد درس رشادت بگیریم.
کد خبر: ۲۵۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ - 16August 2017
نیمی از شهدای نیروی انتظامی استان کرمان مربوط به شهرستان جیرفت است

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سرهنگ «ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت» در حاشیه افتتاح کلانتری 15 در شهرستان جیرفت با اشاره به شهادت مظلومانه «محسن حججی» اظهار داشت: شهید حججی نماد یک ایرانی اصیل و رشید است که باید از این بزرگمرد درس رشادت بگیریم.

وی با بیان اینکه در استان کرمان 100 شهید نیروی انتظامی داریم، تصریح کرد: 50 نفر این شهدا مربوط به شهرستان جیرفت است که اکثر آنها نیز سربازان هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: امنیت و آرامشی که امروزه در این منطقه و کشور داریم به برکت خون پاک شهدا است.

وی امنیت را ضروری‌ترین نیاز یک جامعه دانست و بیان کرد: بدون امکانات اولیه چند روز می‌توانیم زندگی کنیم اما بدون امنیت نمی‌شود زندگی کرد و این مهم یک مقوله ضروری است.

ملایی با بیان اینکه در اجرای نظم و امنیت در این شهرستان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم، افزود: با تمام توان و به صورت شبانه‌روز برای اجرای نظم و امنیت در این منطقه تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه 40 درصد قتل‌های استان کرمان در جنوب اتفاق می‌افتد، گفت: قتل‌هایی که در این منطقه انجام می‌شود ریشه امنیتی ندارند و می‌طلبد آنها را کارشناسی کرد تا به عمق موضوع پی برد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های مردمی در حوزه انتظامی و امنیتی استفاده می‌کنیم عنوان کرد: 62 درصد افزایش کشف سرقت نسبت به سال گذشته داشتیم و بیش از 80 درصد سرقت‌هایی که در این منطقه انجام شده منجر به کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه در مواد مخدر 37 درصد افزایش کشف داشتیم، عنوان کرد: همچنین در دستگیری خرده‌فروش‌ها هفت درصد افزایش کشف داشتیم.

ملایی خاطرنشان کرد: در دستگیری سارقین 75 درصد افزایش داشتیم که این نشان از کارآمدی و توان نیروهای این نهاد است.

وی با بیان اینکه دستگیری قاچاقچیان کالا 42 درصد افزایش داشته است تصریح کرد: در تصادفات منجر به جرح 30 درصد کاهش و متاسفانه در زمینه تصادفات منجر به فوت افزایش داشتیم.

در این مراسم کلانتری 15 این شهرستان با حضور مردم و مسئولان افتتاح و عیسی منصوری به عنوان سرپرست کلانتری معرفی شد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها