من انقلابی‌ام (53)/ مسئول طرح رادیو پلاک در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رادیو پلاک، راهیان نور را از نگاه مردم منعکس می‌کند

احمد رضایی با اشاره به وجه تمایز برنامه رادیو پلاک با سایر کارهای رادیویی گفت: تمایز رادیو پلاک از این جهت است که تلاش می‌کند راهیان نور را از نگاه مردم منعکس کند.
کد خبر: ۲۵۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ - 16August 2017
رادیو پلاک، راهیان نور را از نگاه مردم منعکس می‌کند

«احمد رضایی» مسئول طرح رادیو پلاک در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور غرب و شمال غرب، با اشاره به وجه تمایز برنامه رادیو پلاک با سایر کارهای رادیویی، اظهار داشت: وجه تمایز رادیو پلاک در این است که این برنامه رادیویی تلاش می‌کند راهیان نور را از نگاه مردم منعکس کند.

وی افزود: رادیو پلاک سعی می‌کند ارتباط صمیمی با زائرین شهدا و آن‌هایی که نتوانسته‌اند از این مناطق عملیاتی بازدید کنند، برقرار کند.

رضایی درباره برنامه‌های این طرح ادامه داد: بخش‌هایی همچون صدای زائر، گفت‌و‌گوهای ناب و کمتر شنید شده، جامانده‌ها، صدای خادم و... در رادیو پلاک تولید می‌شود. تلفیق نوع اجرای رادیویی در زمان جنگ و امروزه نیز از نکات قابل توجه این کار است که با راه‌اندازی پویش‌های مردمی و استقبال شنوندگان توانسته بخشی از محتوای خود را از بخش صدای مردم دریافت کند.

مسئول طرح رادیو پلاک تصریح کرد: محتوای تولیدی رادیو پلاک در قالب‌های «چهره‌های افتخار»، «قطعه‌ای از آسمان»، «صدای شهدا»، «سیره شهدا»، «موج خاطره (خاطرات شنیده نشده از شخصیت‌های دفاع مقدس)»، «کافه کامنت»، «تالار گفت و گو (قطعه گفت و گو با مسئولین و شخصیت های دفاع مقدس)»، «خمپاره (طنز جبهه)»، «جامانده‌ها» و «مسابقات رادیویی» به مخاطبین ارائه می‌شود.

وی درباره چگونگی انتشار تولیدات رادیو پلاک نیز گفت: رادیو پلاک به صورت آفلاین و در پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور و شبکه‌های اجتماعی بارگذاری و منتشر شده و توانسته یک بانک محتوایی صوتی جذاب برای کسانی که می‌خواهند از این فناوری راهیان نور استفاده کنند باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار