استاندار زنجان:

آزادگان با مقاومت و استقامت خود، ملت ایران را سربلند کردند

استاندار زنجان با اشاره به استقامت آزادگان در زمان اسارت گفت: اسارت دشوار و طاقت‌فرسا است و آزادگان با مقاومت و استقامت خود در زمان اسارت، ملت ایران را سربلند کردند.
کد خبر: ۲۵۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ - 16August 2017

آزادگان با مقاومت و استقامت خود در زمان اسارت، ملت ایران را سربلند کردندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «اسدالله درویش امیری» استاندار زنجان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: شهدا، آزادگان و جانبازان موجب سرافرازی جمهوری اسلامی هستند و استقامت و مقاومت آزادگان در دفاع مقدس باید گرامی داشته شود.

وی افزود: اسارت دشوار و طاقت‌فرسا است و آزادگان با مقاومت و استقامت خود در زمان اسارت، ملت ایران را سربلند کردند.

اسدالله درویش امیری با بیان اینکه استقامت آزادگان در هشت سال دفاع مقدس ارزشمند بوده است، تصریح کرد: پاسداشت ارزش های اسلامی، ایمان و اعتقادات توسط آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کار بزرگ و مهمی بوده و رزمندگان دفاع مقدس بر مسئولان اجرایی کشور دین بزرگی دارند.

استاندار زنجان گفت: دوران دفاع مقدس همواره یکی از مهم ترین و باارزش‌ترین دوران تاریخی انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت شده و این دوران به عنوان یکی از درخشان ترین دوران تاریخی کشور باقی خواهد ماند و بشارت و استقامت آزادگان در این دوران مهم تاریخی فراموش نخواهد شد.

وی ابراز کرد: اگر قصوری از طرف مسئولان برای رزمندگان، آزادگان، شهدا و جانبازان صورت گرفته باید مورد بخشش قرار گیرد و دولت وظایف سنگینی در قبال مشکلات مردم بر عهده دارد و اگر در این بین به وظایف خود در خصوص رزمندگان دفاع مقدس به خوبی عمل نکرده، مورد بخشش قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار