سرهنگ «حمزه دهقان» خبر داد؛

سیستان و بلوچستان میزبان 15 لاله گمنام دفاع مقدس

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام محمدتقی (ع) مردم سیستان و بلوچستان میزبان 15 آلاله سرخ دوران دفاع مقدس خواهند شد.
کد خبر: ۲۵۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ - 16August 2017
سیستان و بلوچستان میزبان 15 لاله گمنام دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ «حمزه دهقان» نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام محمدتقی (ع) مردم سیستان و بلوچستان میزبان 15 آلاله سرخ دوران دفاع مقدس در 10 نقطه از استان می‌شوند.

وی در خصوص روند تشییع 15 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان افزود: این شهدا در 10 نقطه از استان و در پنج شهرستان همزمان با سالروز شهادت امام محمدتقی (ع) تشییع و تدفین می‌شوند.

دهقان گفت: صبح روز یکشنبه 29 مردادماه ساعت هشت صبح پیکر مطهر شهدای گمنام در فرودگاه زاهدان مورد استقبال عموم قرار خواهند گرفت و پس از استقبال به حسینیه عاشقان ثارالله انتقال می‌یابند به گونه‌ای که مردم شهیدپرور استان می‌توانند همان شب در مراسم وداع با شهدا که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود، شرکت کنند.

این مسئول با بیان اینکه صبح روز دوشنبه مراسم ویژه بانوان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود، گفت: عصر دوشنبه پیکر شهدا به شهرستان‌های استان منتقل خواهد شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان در خصوص مراسم خاکسپاری شهدا در زاهدان نیز بیان داشت: بعد از ظهر دوشنبه خاکسپاری یک شهید در مجتمع مسکونی محمدزاده سپاه، صبح سه‌شنبه خاکسپاری یک شهید در حسینیه عاشقان ثارالله، یک شهید در تیپ 188 نیروی زمینی ارتش و بعد از ظهر سه‌شنبه نیز خاکسپاری یک شهید در شهرک جهاد زاهدان انجام خواهد شد.

وی در خصوص مراسم خاکسپاری شهدا در سیستان نیز بیان کرد: مراسم وداع با پیکر سه شهید گمنام روز دوشنبه در مسجد امام جواد (ع) سیستان برگزار و سه‌شنبه صبح دو شهید در بنجار و سه‌شنبه شب یک شهید در بخش قرقری به خاک سپرده می‌شوند.

سرهنگ دهقان با بیان اینکه چهارشنبه سه شهید در نصرت‌آباد تدفین می‌شود، ادامه داد: سه‌شنبه صبح مراسم خاکسپاری یک شهید در مرکز آموزش 08 خاش و یک شهید در منازل سازمانی ارتش انجام خواهد شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از مراسم خاکسپاری سه شهید در جلگه چاه‌هاشم دلگان در صبح روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: این شهدا در میانگین سنی 16 تا 30 سال و در عملیات‌های خیبر، جزایر مجنون، کربلای 4 و ام‌الرصاص به فیض شهادت رسیده‌اند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با این مرحله از تشیع شهدا آمار شهدای گمنام استان به 107 شهید در 46 نقطه خواهد رسید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار