مديركل صدا و سيمای مركز فارس:

دستاوردهای امروز كشور برگرفته از دوران دفاع مقدس است

مدیركل صدا و سیمای مركز فارس گفت: دستاوردهای امروز در كشور برگرفته از تفكر انقلابی دوران دفاع مقدس است و با ترويج فرهنگ غنی دفاع مقدس می‌توانيم به موفقيت‌های چشمگيری در حوزه‌های مختلف برسيم.
کد خبر: ۲۵۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ - 16August 2017

دستاوردهاي امروز كشور برگرفته از دوران دفاع مقدس است.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، «سید تقی سهرابی» مدیركل صدا و سیمای مركز فارس در جلسه كمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات دفاع مقدس استان كه با حضور مدیركل حفظ آثار دفاع مقدس و معاونین دو سازمان برگزار شد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بسیار خوب و ارزشمندی در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و غیره داشته است كه این دستاوردها برگرفته از دوران باشكوه دفاع مقدس می باشد.

سهرابی تصریح كرد: رسانه نقش بی بدیل و سازنده‌ای در ترویج فرهنگ و دستاوردهای دوران دفاع مقدس دارد و امروزشاهد حضور جوانان در جبهه‌ای دیگر از نوع دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب (س) هستیم كه این نشان دهنده وجود عشق به شهادت، جهاد و مقاومت در دل نسل جدید و بعد از انقلاب است.

مدیركل صدا و سیمای مركز فارس افزود: این مركز همكاری بسیار خوب با حوزه دفاع مقدس و بخصوص اداره كل حفظ آثار دفاع مقدس استان دارد و برنامه های مشتركی در گذشته با این اداره انجام داده است و در حال حاضر نیز در نظر داریم برنامه‌های به روز و متنوع در حوزه دفاع مقدس با رویكرد امروزی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار