سردار «عبدالرضا آزادی»:

شهادت بالاترین معامله با خداوند است

جانشین فرمانده قرارگاه امام جواد (ع) گفت: شهادت بالاترین معامله با خداوند است و همه باید سعی کنیم پیام شهدا را درک کنیم و سبک زندگی خود را در مسیر و راه شهدا ادامه دهیم.
کد خبر: ۲۵۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ - 16August 2017

شهادت بالاترین معامله با خداوند استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «عبدالرضا آزادی» در مراسم بزرگداشت «زنان مجاهد و مسلمان همدان» که در سالن همایش‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزار شد، اظهار داشت: اتفاق خوبی در استان همدان افتاده است و در حال فراگیر شدن در کشور است و آن هم عرضه آثاری از زندگی و حیات شهدا و علما به جامعه است.

وی در ادامه افزود: تعریف زن در دنیای غرب ابزاری است و به همین دلیل است که خانواده در غرب فروریخته است.

جانشین فرمانده قرارگاه امام جواد (ع) همچنین با تاکید بر اینکه در زندگی شهدای گرانقدر و علما تعاریف دیگری از زن دیده می شود اضافه کرد: شهید «محسن حججی» با گذشت و مجاهدت خود در مقابل جریان تکفیری داعش و هم پیمانانش حجت را بر همه بشریت تمام کرد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه همسر شهید حججی، همسر خود را به ولایت تقدیم کرد، یادآور شد: این همان تعریف نقش زن مسلمان در اسلام و جامعه مسلمین است.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در نگاه دینی زن هم مجاهد است و هم مجاهد را پرورش می دهد، خاطرنشان کرد: امروز مادران شهدا مانند کوه با عزت و عظمت ایستاده‌اند و الگویی برای بانوان مجاهد جهان هستند که به تربیت اهمیت می‌دهند و برای تربیت نسل آینده تلاش می‌کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه امام جواد (ع) بیان داشت: فرماندهی شهدایی چون شهید حاج حسین همدانی و شهید حاج محمود شهبازی بر دل‌های رزمندگان بود.

وی با اشاره به منتشر شدن خاطرات شهدا و همسران و مادران شهدا در ترسیم سبک زندگی اسلامی، تصریح کرد: پیام زندگی شهدا را همین مادران و همسران شهدا هستند که منتقل می‌کنند و حیات طیبه در این مجاهدت ها را باید پیدا کرد.

وی در پایان با بیان اینکه راه معامله با خداوند این است که با دل و جان به سمت پروردگار خود برویم و خداوند را در زندگی خود شاهد و ناظر بدانیم، گفت: معامله با خداوند می‌شود شهادت این جوان 25 ساله ای که با شهادتش زلزله ای را به پا کرد و به همگان آموخت که شهادت بالاترین معامله با خداوند است و همه باید سعی کنیم پیام شهدا را درک کنیم و سبک زندگی خود را در مسیر و راه شهدا ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار