سردار اشتری:

نیرو انتظامی در جرایم اجتماعی برخورد قاطعانه خواهد داشت

فرمانده نیروی انتظامی گفت: جامعه محوری نیروی انتظامی و رویکرد اجتماعی آن یکی از ویژگی‌های ارزشمند این نیرو است.
کد خبر: ۲۵۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ - 16August 2017
نیرو انتظامی در جرایم اجتماعی برخورد قاطعانه خواهد داشتبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: اگر امروز این مسئولیت برعهده ماست نباید فراموش کنیم که از چه کسانی داریم. امروز هر کسی در جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت است این را باید بداند که این امنیت را مدیون شهدا، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستیم.

وی افزود: محسن حججی را شاید کمتر کسی می‌شناخت. این شهید، با صداقت و ایمانی که داشت در هزاران کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای ایران برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) و برای کشور به جنگ با دشمنان رفت و امروز در داخل و خارج از کشور در عرصه‌های مختلف نام از این شهید و اقتدار این شهید است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مأموریت نیروی انتظامی حفظ امنیت و آرامش برای مردم است و این در حالی است که بالاترین نعمت برای یک جامعه نعمت امنیت است. ما برای رسیدن به این هدف بزرگ باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم به‌گونه‌ای که باید روحیه جهادی که توسط رزمندگان به همه جهان ثابت شد سرلوحه کار خود قرار دهیم. امروزه نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف در مقابله با تهدیدات نظامی، اجتماعی، اقتصادی، مجازی و فرهنگی می‌پردازد.

اشتری بیان کرد: امنیت مرزها بسیار خوب است و این یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های نیروی انتظامی، استقرار آن در همه مکان‌ها و جامعه‌محوری بودن آن است.

وی گفت: هم‌اکنون توفیقی پیدا کردیم که مردم برای رفع مشکلات خود به ما مراجعه می‌کنند و در این راستا نیروی انتظامی باید پناهگاهی برای کسانی باشد که دچار مشکل شده و به آنها مراجعه کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: در سامانه 110 بیش از 30 میلیون تماس گرفته که روی بیش از 60 درصد آنها اقدامات عملی انجام گرفته است.

سردار اشتری پیرامون رشادت مردم اصفهان اظهار داشت: رشادت‌های مردم شهید پرور اصفهان قابل یادآوری است چرا که بیشترین آمار اعزام نیرو در دوران دفاع مقدس را نسبت به سایر مناطق داشتند و تعداد شهیدان، جانبازان و ایثارگران این شهر نیز مهر تاییدی بر این ادعاست.

وی افزود: شهدای استان اصفهان چنان عزتی به کشور دادند که سبب سربلندی همیشگی ما شود و از خداوند متعال می‌خواهیم راه آن‌ها را ادامه دهیم و هیچگاه شرمنده نشویم.

وی با اشاره به اینکه معارفه‌ها باید قبل از انتخابات انجام می‌شد، بیان کرد: تصمیم بر این شد که معارفه‌ها به دلیل شرایط حساس و امنیت انتخابات، پس از انتخابات انجام شود و زمان جابه‌جایی‌های فرماندهان انتظامی استان‌های کشور در این ایام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار