برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گرگان + تصاویر

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان گلستان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در استانداری گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ - 16August 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان گلستان امروز با حضور «علی‌اصغر طهماسبی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان برگزار شد.

 
برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گرگان + تصاویر 

در ابتدای این جلسه سرهنگ «عباس حسن‌نیا» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اظهار داشت: شهادت شهید مدافع حرم مصطفی خوش‌محمدی سند همکاری آمریکا با داعش است.

وی با بیان اینکه هدف از یادآوری دفاع مقدس، صحبت از گفتمانی است که آینده کشور را تضمین می‌کند، گفت: عرصه جهاد و دفاع و شهادت تاثیرات ارزشی و اخلاقی زیادی داشته است و اکنون باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در ادامه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه حفظ آثار در سال گذشته را ارائه داد و افزود: سال گذشته به برکت برگزاری اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه دفاع مقدس در استان صورت گرفت و امسال نیز در راستای ماموریت‌های ما اقداماتی از قبیل چاپ 30 عنوان کتاب، ویژه‌نامه معراج، برنامه‌های هنری و سینمایی، تدوین اسناد و مدارک دفاع مقدس و ساخت و بهره‌برداری از یادمان‌های شهدای گمنام را در سطح استان انجام خواهیم داد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های خود را حداکثر تا بیستم شهریورماه به این دبیرخانه ارسال نمایند.

در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه در راستای موضوع جلسه نظرات خود را بیان نمودند و مقرر شد هر یک از کارگروه‌ها جلسات کارگروه مربوطه را تشکیل و نتیجه را به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند. 

برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گرگان + تصاویر 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها