امیر حیدری:

نیروی زمینی ارتش در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی پیشگام است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز یکی از افتخارات کارکنان ارتش و نیروهای مسلح آن است که در مسیر قرآن و تعالی معنویت گام برمی‌دارند و ارتش قرآنی مایه افتخار نظام است.
کد خبر: ۲۵۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ - 16August 2017
ارتش قرآنی مایه افتخار نظام استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه همسران، فرزندان و خواهران شاغل نیروی زمینی ارتش گفت: خداوند را به خاطر داشتن نعمت ولایت شاکریم و شکرگذاریم در ارتشی خدمت می‌کنیم که تحت فرماندهی ولی امر مسلمین (مد ظله العالی) قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی افزود: اگر تربیت قرآنی نبود امروز در نیروی زمینی شاهد این همه موفقیت و سرافرازی نبودیم. ما در برابر عظمت روح شهدای مدافع حرم غبطه می‌خوریم که چگونه توانستند در جوانان اثرگذار باشند و اگر بستر و تربیت قرآنی نبود شاهد اینگونه عروج‌ها نبودیم.

امیر حیدری عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش در امر فعالیت‌های قرآنی و پرداختن به مباحث فرهنگی در سطح نیروهای مسلح پیشگام است و قاریان و حافظان مطرحی را پرورش داده است. امروز یکی از افتخارات کارکنان ارتش و نیروهای مسلح آن است که در مسیر قرآن و تعالی معنویت گام بر می‌دارند و ارتش قرآنی مایه افتخار نظام است.

وی گفت: ولایتمدار بودن کارکنان نیروی زمینی ارتش با بصیرت افزایی و تعلیمات سازمان عقیدتی سیاسی درهم آمیخته شده که این امر حاصل تعلیمات روحانیون عزیزی است که قبول زحمت کردند که در ارتش به خدمت مشغول شوند.

امیر حیدری اظهار کرد: باید خداوند را شاکر باشیم به خاطر حضور معلمین عزیز قرآنی در نیروی زمینی که در مسیر ترویج فرهنگ قرآنی در نزاجا به فعالیت می‌پردازند و حافظان و قاریان ممتازی را تربیت می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دیدار سال گذشته خانواده‌های شهدای مدافع حرم ارتش با فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) گفت: بنده متاسفانه توفیق حضور در این دیدار را نداشتم، ولی دوستانی که در این جلسه حضور داشتند این دیدار را یک دیدار بسیار صمیمی و کم نظیر توصیف کردند که حضرت آقا در آن به نام شهید مدافع حرم زرهرن اشاره کردند.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار