سردار سلیمانی:

آزادگان الماس‌های درخشان جامعه هستند

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: اسرا با مقاومت تبدیل به ستاره‌های راهنما و الماس‌های درخشان ‌برای ملت ایران شدند و ثابت کردند در شرایط ناامیدی و شرایط بد زندگی، امید به نصرت الهی پیروزی را رقم‌ می‌زند.
کد خبر: ۲۵۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ - 16August 2017
آزادگان الماس‌های درخشان جامعه هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «ایوب سلیمانی» معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در مراسم تجلیل از آزاده‌های شاخص ناجا اظهار داشت: سالروز ورود آزادگان روزی است که یادآور یکی از خاطره‌انگیزترین، بهترین، عزت‌مندانه‌ترین و پرشکوه‌ترین روزهای انقلاب و تاریخ ملت ایران است.

وی ادامه داد: سالروز بازگشت آزادگان به کشور یادآور مجاهدت‌ها و صبر بندگان مخلص خدا است که شکنجه‌ها و زندگی در سلول را تحمل کردند و باعث سربلندی ملت ایران شدند.

سردار سلیمانی گفت: در شرایطی که در جنگ‌های دنیا، اسرا به دلیل شرایط سخت زندان خودکشی می‌کنند اما اسرای ایرانی با امید و دعا برای حفظ عزت و منزلت ملت ایران زندان و شکنجه‌ها را به بهشت معنوی تبدیل کردند و خود تبدیل به سرمایه‌ها و ذخایر ارزشمندی شدند.

وی با بیان اینکه دشمن با شکنجه‌ رزمندگان به دنبال سرشکستی ایران بود، گفت: خانواده‌های آزادگان و ایثارگران را نباید فراموش کرد؛ خانواده‌هایی که با نگرانی و استرس زندگی خود را گذراندند.

سردار سلیمانی در ادامه افزود: اسرا با مقاومت تبدیل به ستاره‌های راهنما و الماس‌های درخشان ‌برای ملت ایران شدند و ثابت کردند در شرایط ناامیدی و شرایط بد زندگی، امید به نصرت الهی پیروزی را رقم‌ می‌زند.

معاون هماهنگ کننده ناجا بیان کرد: دشمن از شکنجه اسرا به دنبال حقارت ملت ایران در برابر جهان بود که با استقامت اسرا این موضوع محقق نشد.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها