روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تغییرات ساختاری و محتوایی مجمع تشخیص به زودی اعلام می‌شود

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای اعلام کرد: برنامه‌های آینده و تغییرات ساختاری و محتوایی مجمع تشخیص مصلحت نظام به زودی توسط دبیر مجمع اعلام می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ - 16August 2017
تغییرات ساختاری و محتوایی مجمع تشخیص به زودی اعلام می‌شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای اعلام کرد: برنامه‌های آینده و تغییرات ساختاری و محتوایی مجمع تشخیص مصلحت نظام به زودی توسط دبیر مجمع اعلام خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: نظر به صدور حکم  انتصاب رئیس و دبیر  محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین اعضای محترم آن توسط رهبر معظم انقلاب، لازم به یادآوری است جزئیات برنامه‌ها و روند فعالیت آتی مجمع به ویژه کیفیت  تغییرات ضروری که مقام معظم رهبری ابلاغ در حکم انتصاب خود تحت عنوان ضمائم و پیوست‌ها ابلاغ فرموده‌اند به زودی توسط دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در قالب یک کنفرانس خبری به اطلاع  رسانه‌ها و مردم  خواهد رسید.

لذا با توجه به برخی مطالب غیرقابل وثوق در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی که در قالب «شنیده ها» منتشر می‌شود، ضمن تشکر از دلسوزی و توجه افراد، از فعالان رسانه‌ای درخواست می‌شود از انعکاس این‌گونه مطلب خودداری کرده، تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های مرتبط با مجمع تشخیص مصلحت نظام را صرفا به نقل از دبیر محترم که سخنگوی رسمی این نهاد می‌باشد، منعکس نمایند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار