بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران؛

آزادگان با استقامت خود آبروی ملت را در برابر دشمن حفظ کردند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بیانیه‌ای با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیز، آزادگان را صبورمردان عرصه عشق و دلدادگی دانست که با صبر و استقامت خود آبروی ملت را در برابر دشمن حفظ کردند.
کد خبر: ۲۵۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ - 16August 2017

آزادگان با صبر و استقامت خود آبروی ملت را در برابر دشمن حفظ کردندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: 26 مردادماه یکی از روزهای خاطره‌انگیز برای ملت عزیز ایران اسلامی است، روزی که اولین گروه از آزادگان سرافراز ظفرمندانه قدم به خاک میهن گذاشتند تا بار دیگر حماسه باشکوه دفاع مقدس در اذهان ملت تداعی شود.

26 مردادماه سال 69 عید آزادگان عزیز و سرافرازی است که سال‌های سال در بند رژیم بعثی عراق اسیر بوده و سربلند و آبرومند بازگشتند.

آزادگان عزیزی که نه فقط دین و اعتقاد و دلبستگی‌شان را به اسلام حفظ کردند بلکه آبروی ملت را نیز در برابر دشمن حفظ کردند.

این بیانیه با اشاره به اینکه آزادگان سرافراز افتخار سال‌های پربرکت دوران جوانی خود را به همراه دارند، آمده است: این صبورمردان عرصه عشق و دلدادگی، یاد روزها و ساعات و لحظه‌های دشوار و پرمخاطره اسارت را برای ما زنده می‌کنند.

بی‌شک شب‌ها و روزهای طولانی و پر رنج غربت و جفا کشیدن از نااهلان و ایستادگی در مقابل خواست دشمن خدا در نزد خداوند محفوظ است.

آزادگان عزیزی که به تعبیر مقام معظم رهبری ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستند، توانستند از عزت و آرمان‌های انقلاب و اسلام چه در جبهه‌های حق علیه باطل و چه در سال‌های متمادی زندان و اسارتگاه رژیم بعثی عراق دفاع کنند.

این روحیه رزمندگی ایثارگرانه و سرشار از ایمان و یاد خدا و آن مجاهدت‌های خاموش فراموش نشدنی که در سخت‌ترین شرایط اسارت حفظ شده در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جاودان خواهد ماند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران این روز بزرگ و به یادماندنی را که بی‌شک عید ملت ایران اسلامی است را به تمامی غیورمردان ایثارگر و آزادگان سرافراز تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای آزاده را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها