مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

خانواده شهدا برای ملت ایران افتخار آفریدند

مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان در دیدار با خانواده شهید دانش آموز «صمد صمدی» در استان آذربایجان غربی گفت: خانواده شهدا برای اینکه این مسیر و انقلاب بر پا بماند کار بزرگی کردند و برای ملت افتخار آفریدند.
کد خبر: ۲۵۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶ - 16August 2017
خانواده شهدا برای ملت افتخار آفریده‌اندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با خانواده شهید دانش آموز «صمد صمدی» در استان آذربایجان غربی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار «علی مهدیخانی» با اشاره به صبر و ایثار خانواده شهدا، اظهار داشت: شما خانواده شهدا برای ملت افتخار آفریدید و امروز در نزد خدا و ائمه اطهار (ع) رو سفید هستید.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا آنچه که داشته‌اند در راه خدا داده‌اند و خداوند به یقین آنچه که دارد به شما خواهد داد، خاطرنشان کرد: شما با خدا معامله کرده‌اید و راهی که امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) رفته را امروز شما انجام داده‌اید.

مهدیخانی با اشاره به اینکه شهدا به تکلیف الهی توجه کرده و به ندای رهبر خود پاسخ داده و راهی جبهه‌های جنگ تحمیلی شدند، تصریح کرد: ان‌شاء‌الله شهید صمدی با امام حسین (ع) محشور شود.

وی افزود: امیدواریم همه بتوانیم راه آنها را ادامه داده و فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان تصریح کرد: خانواده شهدا برای اینکه این مسیر و انقلاب بر پا بماند، کار بزرگی کرده‌اند و ان شاءالله ارواح شهدا ما را کمک و هدایت کنند چرا که آنها ناظر اعمال هستند.

در پایان این دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان با اهدای لوح و هدیه از خانواده شهید صمدی تجلیل کرد.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار