پدر شهید «حججی» در صحن جامع رضوی:

شهادت محسن از عنایت امام رضا(ع) بود

پدر شهید «محسن حججی» در حاشیه مراسم «اصحاب الحسین» در صحن جامع رضوی گفت: من از امام رضا(ع) تشکر میکنم که همچنین عنایتی به ما داشته که فرزندمان در راه دفاع از حرم حضرت زینب(ص) به شهادت رسیده است امیدوارم که جوانان نیز این راه را ادامه دهند.
کد خبر: ۲۵۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸ - 16August 2017
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امروز (چهارشنبه) مراسمی تحت عنوان «اصحاب الحسین» جهت قدردانی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم  شهید «محسن حججی»  و شهید «احمد مشلب» شهید مقاوت در لبنان در صحن جامع رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

این مراسم با اقامه ی نماز جماعت مغرب و عشا توسط مرجع عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی شروع شد و پس از آن مداحان اهل بیت حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان به مدیحه سرایی پرداختند.

در پایان مراسم آیت الله رییسی تولیت آستان قدس رضوی یک جلد کلام الله مجید را به خانواده های این بزرگواران اهدا کرد و هم چنین جهت قدردانی از مقام والای این شهید بزرگوار حکم خادمی حرم علی ابن موسی الرضا (ع) را به پدر شهید حججی و همسر این شهید عزیز اهدا نمود.

پدر شهید حججی نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد:  من از امام رضا(ع) تشکر میکنم که همچنین عنایتی به ما داشته که فرزندمان در راه دفاع از حرم حضرت زینب به شهادت رسیده است امیدوارم که جوانان نیز این راه را ادامه دهند

وی در آخر گفت: همه ی شما قلبتان با ولایت علی ابن ابی طالب گره خورده و ان شالله که عاقبت به خیر شوید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار