فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

شهدا به ما درس استقامت و ایستادگی دادند/ شهید حججی در محاصره تا آخرین فشنگ خود جنگید

سردار «جهانبخش کرمی» با تاکید بر اینکه شهدا به ما درس استقامت و ایستادگی داده‌اند، گفت: دشمن تلاش دارد تا با برنامه‌های مبتذل روحیه و ایمان و شهادت طلبی را از بین ببرد، اما ملت ایران با روحیه محکم و جهادی خود ایستادگی کرده است.
کد خبر: ۲۵۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ - 17August 2017
شهدا به ما درس استقامت و ایستادگی دادند

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، شب گذشته (چهارشنبه) در یادواره شهدای آبروی محله گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید «حافظ احمدی»، اظهار داشت: این گرامی‌داشت دارای پیام می‌باشد و آن ادامه یافتن راه شهدا و عدم فراموشی ایثارگری آنان در دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی توسط ابرقدرت‌ها و به ویژه شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی برای از بین بردن انقلاب و ساقط کردن حکومت اسلامی و الهی به وقوع پیوست، تصریح کرد: در این جنگ، دشمن و اهداف مشخص بوده و صدام حسین را برای جنگ با ایران بر سر کار آوردند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه، دشمن اصلی ایرانی اسلامی در این جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و صدام به نیابت از آن‌ها وارد جنگ شد، خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان در عملیات «کربلای 4» حسین‌وار جنگ کردند و عملیات «کربلای 5» در واقع دستاورد کربلای 4 بود.

وی به ایمان، اعتقاد و باورهای دینی شهدا و رزمندگان اشاره کرد و گفت: این شجاعت و رشادت ارتش اسلام بود که بر ارتش صدام غلبه کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه اراده، ایمان و فداکاری رزمندگان اسلام و ملت ایران سرنوشت جنگ و ملت ایران را رقم زد، ابراز کرد: در شلمچه استکبار زیر پوتین‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام له شد.

سردار کرمی با تأکید بر اینکه آمریکا جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد تا با برنامه‌های مبتذل، روحیه و ایمان و شهادت طلبی را از بین ببرد، اما ملت ایران با روحیه محکم و جهادی خود ایستادگی کرده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام امروز در عراق و سوریه از اهل بیت (ع) و سید الشهدا (ع) و ناموس اسلام و اهل بیت (ع) دفاع می‌کنند، اظهار کرد: شهید سرافراز «محسن حججی» ساعت‌ها در محاصره بود، اما تا آخرین فشنگ خود با دشمن جنگید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه شهدا به ما درس استقامت و ایستادگی داده‌اند، گفت: امروز هر چه داریم به برکت شهدا بوده و دشمن تلاش دارد تا ملت را از مسؤولان و نظام و انقلاب اسلامی جدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها