تجلیل از آزادگان نیروی انتظامی استان زنجان

آزادگان نیروی انتظامی استان زنجان شب گذشته (چهارشنبه) در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی، مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس و مدیر‌کل بنیاد شهید این استان، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۵۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 17August 2017
تجلیل از آزادگان نیروی انتظامی در زنجان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، همزمان با فرارسیدن 26 مردادماه مصادف با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آزادگان نیروی انتظامی استان زنجان طی مراسمی که شب گذشته (چهارشنبه) در سالن «کوثر» فرماندهی انتظامی این استان با حضور سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی، سرهنگ «علی مهدیخانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و «علی کاظمی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار شد، با اهداء لوح و هدایا مورد تقدیر قرار گرفتند.

در حاشیه این مراسم، سرهنگ «علی مهدیخانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه واژه صبر با بزرگ‌مردی آزادگان معنی شده است، اظهار داشت: این آزادگان هستند که در معامله با خدای خود رو سفید بوده و باعث سربلندی کشور شده‌اند.

وی افزود: هم‌نشینی و هم‌صحبتی با آزادگان، انسان را فهمیده‌تر و آگاه‌تر می‌کند، از این‌رو سخنان و خاطرات این افراد باید در جامعه شنیده شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خاطرنشان کرد: نسل جوان، امروز تشنه انس گرفتن با واژه‌هایی چون شهامت، شجاعت، ایثار و دلاورمردی است.

وی افزود: خاطرات و نکات آموزنده دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین دوران اسارت، باید از زبان آزادگان بازگو شود تا واژه‌های ذکر شده برای جوانانی که جنگ را ندیده‌اند قابل درک باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار