مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس خبر داد؛

تولید 15 اثر تلویزیونی دفاع مقدس در صدا و سیمای فارس

سید تقی سهرابی از تولید 15 اثر دفاع مقدسی در یک سال گذشته در صدا و سیمای مرکز فارس خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ - 17August 2017

تولید 15 اثر تلویزیونی دفاع مقدس در صدا و سیمای فارسبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «سید تقی سهرابی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، از تلاش‌های این مرکز در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس با تولید برنامه‌های متنوع و مخاطب پسند خبر داد و اظهارداشت: صدا و سیمای فارس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تلاش‌های فراوانی انجام داده و در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس و هفته بسیج برای تاثیرگذاری بیشتر در قالب‌های مختلف برنامه‌های متنوع جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس نمایش داده است.

وی افزود: در سال گذشته، 15 اثر تلویزیونی در صدا و سیمای فارس تولید و پخش شد که چند اثر آن در جشنواره‌های ملی مورد توجه و استقبال قرار گرفت. همچنین ایجاد موکب حضرت احمد بن موسی (ع) جهت زائران اربعین به طور کامل پوشش داده شد، زیرا احداث این موکب جهت جذب زائر بسیار مفید خواهد بود.

سهرابی ضمن تشکر از نقش و تلاش سایر رسانه‌های استان فارس در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر سعی کردیم مبنای آثار تولیدی دفاع مقدس بر اساس منویات مقام معظم رهبری در مورد استان فارس و وصیت‌نامه شهدا باشد. البته مسئولیت ما فراتر از صدا و سیماست و جهت ترویج ارزش‌های دفاع مقدس پیگیر و آماده ارائه خدمت هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار