لاریجانی در نطق پیش از دستور:

آزادگان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند

رئیس مجلس با بیان اینکه آزادگان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند سالروز ورود آزادگان به کشور را گرامی داشت.
کد خبر: ۲۵۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ - 17August 2017
آزادگان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه 26 مرداد) قوه مقننه در نطق پیش از دستور خود گفت: امروز سالروز ورود آزادگان به کشور است که این روز را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه این عزیزان حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند، ادامه داد: آزادگان عملاً در دوجبهه با رژیم صدام مبارزه کردند که اولین جبهه مبارزه در جبهه‌ها بود و جبهه دوم مبارزه در زندان های رژیم صدام بود که باعث فرسایش روحیه این رژیم شد.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه باید در این روز نیز یادی از حجت الاسلام ابوترابی فرد کنیم، افزود: این عزیز بزرگوار نقش بسزایی در تقویت روحیه و استواری آزادگان در دوره اسارت داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم تعدادی از همکاران ما در خانه ملت جزو آزادگان بوده اند، ادامه داد: آنها در زمان جنگ تحمیلی مبارزه و جهاد را تجربه کرده اند و امروز در سنگری دیگر به ملت و انقلاب اسلامی خدمت می کنند.

پس از نطق علی لاریجانی از محمد دهقانی، امیر خجسته، یحیی کمالی پور، حسن نوروزی و علیرضا رحیمی که از نمایندگان آزاده مجلس هستند با اهدای لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام/ 161


نظر شما
پربیننده ها