مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

آرامش امروز را مدیون استقامت و ایثارگری آزادگان هستیم

سرهنگ پاسدار «علی مهدیخانی» ضمن دیدار با آزاده سرافراز «مصطفی بهرامیان» با اهدای لوح از وی تقدیر کرد و گفت: اگر استقامت و ایثار آزادگان نبود، امروز آسایش و آرامش وجود نداشت
کد خبر: ۲۵۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ - 17August 2017
آرامش امروز را مدیون استقامت و ایثارگری آزادگان هستیم

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «علی مهدیخانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با «مصطفی بهرامیان» آزاده سرافراز استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سرهنگ مهدیخانی با اشاره به اینکه اسارت به عنوان مرحله سخت و دشوار دوران طول هشت سال دفاع‌مقدس محسوب می‌شد، اظهار داشت: بخشی از تاریخ درخشان ملت ایران را می‌توان در اعتقاد قوی رزمندگان در دوران دشوار جنگ تحمیلی مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران هرچه دارند از وجود آزادگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع‌مقدس است، افزود: رزمندگان اسلام با نشان دادن استقامت و بردباری در دوران اسارت، موجب سربلندی ملت ایران شدند.

مهدیخانی با بیان اینکه اگر استقامت و ایثار آزادگان نبود، امروز آسایش و آرامش وجود نداشت، خاطرنشان کرد: باید فضای زیبای استقامت و بردباری دوران اسارات آزادگان در جامعه به‌خوبی تبیین شود.

در پایان این دیدار از مصطفی بهرامیان با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها