غبارروبی حرم شهدای گمنام «گاوازنگ» زنجان

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مزار شهدای گمنام «گاوازنگ» زنجان غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۲۵۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ - 17August 2017
غبارروبی حرم شهدای گمنام گاوازنگ زنجان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به همراه جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مزار شهدای گمنام «گاوازنگ» حضور یافته و ضمن قرائت زیارت عاشورا به غبارروبی این قبور مقدس پرداختند.

«علی کاظمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه آزادگان جنگ را در همه ابعاد دیده و پستی دشمنان را از نزدیک لمس کرده‌اند، اظهار داشت: هرگز از خاطرمان روزهای شیرین بازگشت آزادگان سرافراز فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها و مسئولان موظف هستند که مشکلات جامعه ایثارگران را در حد توان رفع کنند، افزود: تلاش می‌کنیم که خانواده‌های شاهد و ایثارگر از ما راضی باشند. از این‌رو امیدواریم دعای خیر آن‌ها همیشه پشت سرمان باشد.

علی کاظمی با بیان اینکه آزادگان تجاربی دارند که می‌توانند افراد را در مواجهه با مسائل زندگی جهت بالابردن میزان صبر و همچنین برنامه‌ریزی برای حل مشکلات راهنمایی کنند، افزود: از این‌رو روایت خاطرات روزهای جنگ از زبان آنها تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها