برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در خرم آباد + تصاویر

ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان لرستان، صبح امروز (پنج‌شنبه) در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ - 17August 2017

ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان لرستان صبح امروز به ریاست معاون سیاسی امنیتی لرستان در سالن اجتماعات استانداری با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

«حبیب الله خجسته پور» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در این جلسه، ضمن گرامی‌داشت 26 مردادماه مصادف با سالروز ورود آزادگان به میهن سرافراز ایران اسلامی اظهار داشت: بدون شک روز ورود آزادگان در تقویم این مرز و بوم برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد و ما از این روز صبر و مقاومت مثال زدنی آزادگان را سرمشق خود قرار می دهیم.

وی افزود: دفاع مقدس فرهنگی است که به صورت یک گفتمان ملی در آمده و کسی این فرهنگ را از خود جدا نمی‌بیند و همین گفتمان سرنوشت ما را تعیین کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: امروز لازمه پیشروی اهداف انقلاب اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی ادامه داد: اگر مولفه‌های هشت سال دفاع مقدس را بتوانیم در امور زندگی جاری کنیم، خیلی از مشکلات و موانع بر سر راه ما نخواهد ماند.

در ادامه این نشست، سرهنگ «محمدعلی پازدار» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در تشریح برنامه‌های استان لرستان در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بیش از صد برنامه متنوع در سطح استان داریم که مهم‌ترین آن‌ها بازسازی عملیات‌های مهم دفاع مقدس است که جهت بازدید عموم به مدت 7 روز اجرا می‌شود. 

وی افزود: از دیگر برنامه‌هایی که ایشان عنوان کردند، برنامه‌هایی همچون رژه 31 شهریور، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، سرکشی از خانواده معظم شهدا با محوریت بنیاد شهید، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ها و شهرستان‌ها، ویزیت رایگان درمانگاه‌های انتظامی، اعزام تیم‌های درمانی در سطح مناطق محروم استان، غبار‌روبی گلزار شهدا، تجلیل از سربازان نخبه استان در یگان‌های نیروهای مسلح استان، برگزاری اردوها و برنامه‌های ورزشی در سطح استان، برگزاری یادواره شهدا و محفل های دفاع مقدس و بیش از 100 برنامه دیگر...

سرهنگ پازدار افزود: هدف از این برنامه‌ها استخراج از گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس است.


نظر شما
پربیننده ها