سردار مومنی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز پایداری امنیت و آرامش کشور است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده سردار شهید «جعفر شیرسوار» در شهرستان قائم‌شهر گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز پایداری امنیت و آرامش کشور است.
کد خبر: ۲۵۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ - 17August 2017
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز پایداری امنیت و آرامش کشور است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، به منظور دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از رشادت‌های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، سردار «اسکندر مومنی» جانشین فرمانده ناجا به همراه سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان با خانواده سردار شهید «شیرسوار» در شهرستان «قائم شهر» دیدار کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار با بیان این که شهادت یک هدیه الهی است، گفت: شهدا يک کار حسينی کردند و خانواده‌های شهدا کار زينبی می‌کنند، چون ما اعتقاد داريم وظايف خانواده‌های شهدا سنگين تر از کار شهدا است.

سردار مومنی با اشاره به اين كه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز پایداری امنیت و آرامش کشور است و شهدا مايه سربلندی و افتخار ملت ايران اسلامی هستند، بيان داشت: همه ما مديون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده آنان هستيم.

وی خاطرنشان کرد: امنيت در سايه تلاش بی‌دريغ شهدا و ايثارگران به بار می‌نشيند و وظيفه ما ادامه راه سرخ شهيدان و زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است.

جانشین نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه را مهمترین پیام شهدا دانست و اظهار داشت: دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشور را به مخاطره بیندازند، لذا همه آحاد جامعه بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا برای خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان نقش آفرینی کنند .

وی در خاتمه تاکید کرد: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و جانبازان موجب رضایت پروردگار است و در سایه فداکاری و از خود گذشتگی این بزرگواران امروز امنیت و آرامش پایداری در جامعه حاکم است .

سردار شهید «شیرسوار» از فرماندهان لشکر 25 کربلای استان مازندران بود که در سوم دی ماه 1365 در منطقه عملیاتی هفت تپه بر اثر اصابت خمپاره به شهادت رسید که به دلیل رشادت‌هایش در طول دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف به حر لشکر 25 کربلا معروف بود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار