دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی:

ایران توطئه آمریکا در خاورمیانه را خنثی کرده است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز توطئه آمریکا در عراق، فلسطین، یمن و سوریه توسط ایران خنثی شده و رژیم جعلی صهیونیستی را به‌عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسد.
کد خبر: ۲۵۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ - 17August 2017

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، آیت‌الله محسن اراکی امروز پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه پاوه که در مسجد جامعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نقش ایران در جامعه جهانی و اثرگذاری بر سیاست منطقه انکارناپذیر است و این موضوع توسط دشمنان ملت ایران تشخیص داده شده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران دارای وحدت است و تفرقه در بین مردم ایران هیچ جایگاهی ندارد، ادامه داد: ایستادگی این ملت طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب در مقابل دشمنان مثال‌زدنی است و این مقاومت هر روز بیشتر از قبل نمود پیدا می‌کند.

وی با اشاره به بی‌اثر بودن هجمه‌های روانی و تبلیغاتی آمریکا و انگلیس برای انحراف افکار ملت ایران با استفاده از ابزار و امکانات رسانه‌ای، متذکر شد: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در فساد، قتل و عام مردم بی‌دفاع و وابستگی به بیگانگان در جهان شناخته شده هستند و این یک موضوع ناگوار برای مسلمانان است.

اراکی مسلمانان را امتی واحده توصیف کرد و متذکر شد: ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی خروج از جامعه ایمانی و ولایت رسول‌الله(ص) است و نخستین خصوصیت جامعه ایمانی وحدت است و دیگر خصوصیت جامعه ایمانی فضلیت است که ایران اسلامی در مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام کسب کرده و چه کسانی این افتخار مردم پاوه، ایران اسلامی و شهید حججی را می‌توانند به‌دست بیاورند؟

این مسؤول ایران را تنها قدرتی برشمرد که منافع آمریکا را در منطقه تهدید می‌کند (به تعبیر آمریکایی‌ها) و ادامه داد: امروز توطئه آمریکا در عراق، فلسطین، یمن و سوریه توسط ایران خنثی شده و رژیم جعلی صهیونیستی را به‌عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسد و اجازه گستاخی به دشمن نمی‌دهد.

 منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها