حجت الاسلام پناهیان:

شهید حججی اقتدار و استقامت مردم ایران را به جهانیان نشان داد

حجت الاسلام پناهیان گفت: شهید مدافع حرم «محسن حججی» بزرگی، صلابت، اقتدار و استقامت مردم ایران اسلامی را به جهانیان عزیز نشان داد.
کد خبر: ۲۵۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ - 17August 2017
شهید حججی اقتدار و استقامت مردم ایران را به جهانیان نشان دادبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا پناهیان» در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: شهید حججی شهید ابراهیم دیگری است و امروز می‌توان الگوی جوانان ما باشد.

وی ادامه داد: زندگی شهید حججی درس‌های بیشتری نسبت به شهادتش دارد و ما باید ببینیم چرا محسن حججی به چنین درجه بالایی رسید.

حجت الاسلام پناهیان افزود: باید فعالیت در اردوهای جهادی، رسیدگی به جوانان و حضور در مناطق محروم و روستاها برای جوانان ما درس باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که زندگی نامه شهید حججی را خواندید، متوجه می‌شوید که چرا چشمان محسن در لحظه آخر زندگی خود مصمم و مقاوم بوده است.

حجت الاسلام پناهیان بیان داشت: مدافعان حرم پدیده‌هایی هستند که  ادامه دهنده پدیده‌های دوران دفاع مقدس هستند.

وی در ادامه با توصیه به خواندن وصیت نامه شهدا افزود: وصیت‌نامه شهدا گرچه با زبانی ساده نوشته شده اما می‌تواند زندگی خیلی‌ها را دچار تغییر کند.

پناهیان گفت: شهدا عاقل بودند که این راه را انتخاب کردند و شهید حججی می‌دانست که پس از شهادت چه در انتطار او است؛ برای همین ترسی نداشت و شهید شد. حججی صلابت و استقامت ایران را به جهانیان نشان داد.

وی تصریح کرد: باید خانواده شهید حججی را به خوبی معرفی کنیم تا الگوی خانواده‌های ایرانی شود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار