مسئول ستاد معراج شهدا:

زیارت پیکرهای 92 شهید تازه تفحص شده تا روز تشییع ادامه دارد

مسئول ستاد معراج شهدا تهران، گفت: زیارت پیکرهای 92 شهید تازه تفحص شده از سوی عموم مردم، تا روز تشییع ادامه دارد.
کد خبر: ۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹ - 29August 2013

زیارت پیکرهای 92 شهید تازه تفحص شده تا روز تشییع ادامه دارد

ابراهیم رنگین مسئول ستاد معراج شهدا در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس، با اعلام این خبر گفت: هم اکنون پیکرهای مطهر 92 شهید تازه تفحص شده در سالن شهدای ستاد معراج شهدا قرار دارد و زیارت آنها نیز برای عموم آزاد است.

وی ادامه داد: هیاتهای مذهبی، دانشجویان، خانوادههای شهدا و دیگر اقشار مردم در جوار این شهدا حضور یافته و در این مکان معنوی به راز و نیاز با خداوند متعال و طلب حاجات میپردازند.

مسئول ستاد معراج شهدا تهران، بیان کرد: زیارت پیکرهای مطهر تا روز شنبه ادامه دارد و پس از آن برای برگزاری مراسم شبی با شهدا به پادگان سیدالشهدای تیپ نیرو مخصوص حضرت زهرا(س) واقع در میدان حر، خیابان امام خمینی(ره) منتقل میشوند.

رنگین افزود: این مراسم از مراسم شامگاه یکشنبه 10 شهریورماه از ساعت 18 تا 22 در جوار 92 شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس برگزار میشود.

وی ادامه داد: پیکرهای مطهر این شهدا، صبح روز دوشنبه 11 شهریورماه، مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) از تیپ نیرو مخصوص حضرت زهرا(ع) به سمت مجلس شورای اسلامی تشییع خواهند شد و پس از انجام مراسم به معراج شهدا انتقال داده میشوند.

یادآور میشود، کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکرهای این 92  شهید تازه تفحص شده که در عملیاتهای بدر، خیبر، والفجر 8، کربلای 5 و تک دشمن در سال1367 در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیدهاند را در مناطق عملیاتی فاو و جزیره مجنون کشف کرده است.

تعدادی از شهدا که شناخته شدهاند جزء نیروهای لشکر 10 مخصوص سیدالشهدا(ع) و لشکر 27 محمد رسول الله بوده و تعدادی نیز جزء شهدای خوزستان و دیگر استانها میباشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار