سخنگوی هیئت فوتبال خراسان‌ رضوی:

بزرگداشت شهدای دوران دفاع مقدس همزمان با دیدار پدیده و استقلال خوزستان‌

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: به مناسبت ورود شهدای گرانقدری که امروز در مشهد مقدس تشییع می‌شوند ویژه برنامه‌های فرهنگی توسط هیئت فوتبال خراسان‌رضوی تدارک دیده شده است که قبل از آغاز بازی امروز پدیده و استقلال خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ - 18August 2017

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، محمدرضا جلوه اظهار داشت: دیدار تیم‌های پدیده و استقلال خوزستان امروز ساعت 18:45 در ورزشگاه ثامن مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: به مناسبت ورود شهدای گرانقدری که امروز در مشهد تشییع می‌شوند ویژه برنامه‌های فرهنگی توسط هیئت فوتبال استان خراسان رضوی تدارک دیده شده که قبل از آغاز امروز پدیده و استقلال خوزستان بازی برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان‌رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، برنامه‌هایی متناسب با این روز نیز تدارک دیده شده و بازیکنان دو تیم قبل از آغاز مسابقه نسبت به آزادگان دوران دفاع مقدس ادای احترام خواهند کرد.

جلوه افزود: گرامیداشت شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم نیز دیگر برنامه فرهنگی تدارک دیده شده توسط هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی قبل از دیدار تیم‌های پدیده و استقلال خوزستان است که بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه گل نسبت به این شهید بزرگوار ادای احترام می‌کنند و در این برنامه مسئولان هیئت مدیره باشگاه پدیده و هیئت فوتبال استان نیز حضور خواهند داشت.

 منبع: تسنیم
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار