آیت‌الله شاهچراغی:

مجلس در بررسی صلاحیت وزرا دقت کند/ ولایت‌مداری و اخلاص شهید حججی، نام وی را در صفحه روزگار جاودانه کرده است

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید در انتخاب وزرا دقت کند گفت: ایجاد تحول فرهنگی و ارتقای سطح اقتصادی کشور باید در دستور کار دولت دوازدهم قرار گیرد.
کد خبر: ۲۵۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ - 18August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر در مصلای سمنان اظهار داشت: تامین معیشت و ارتقای سطح اقتصادی مردم همواره از مطالبات آنان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه هیئت دولت موظف است تا به امور و مطالبات مردم رسیدگی کند خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای انتخاب و دادن رأی اعتماد به وزرا به سوابق مسئولیتی آنان در امور فرهنگی و ارائه خدمت به مردم توجه کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تأمین معیشت مردم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است اذعان کرد: این مهم باید در اولویت نخست اقدامات دولت دوازدهم و اعضای کابینه آن باشد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه وزرا و هیئت دولت در پیگیری امور و مطالبات مردم یادآور شد: تعهد، تخصص و تجربه از مهم‌ترین فاکتورهای اعضای مناسب برای هیئت دولت و وزراست.

شاهچراغی با تأکید بر لزوم بکارگیری تمام ظرفیت کشور برای رفع مشکلات مردم بیان کرد: دولت باید در مدت چهار ساله خدمت خود اقدامات عملی را انجام دهد و نسبت به تحقق وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی خود اقدام کند.

وی مردمی بودن را از دیگر ویژگی‌های مورد نیاز برای موفقیت دولت دوازدهم اعلام کرد و گفت: دولت مردمی می‌تواند در انجام امور و اجرای طرح‌های خود موفق شود.

امام جمعه سمنان تأکید کرد: مشکلات و موانع ازدواج از مطالبات جوانان است که دولت باید رسیدگی به این امر را در دستور  کار قرار دهد و زمینه‌های مناسب برای ازدواج جوانان را فراهم سازد چرا‌که این مهم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را نیز کاهش می‌دهد.

امام جمعه سمنان با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی به دست تروریست‌های تکفیری داعش، آن را با واقعه عاشورا مقایسه کرد و با بیان اینکه شهید محسن حججی واقعه عاشورا را به نمایش گذاشت تصریح کرد: ولایت‌مداری و اخلاص شهید حججی، نام وی را در صفحه روزگار جاودانه کرده است.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به وعده فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر گرفتن انتقام خون شهید حججی خاطرنشان کرد: فرماندهان سپاه به زودی انتقام خون شهید حججی را می‌گیرند.

 منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار