عملیات‌های موفق امروز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان‌های مختلف

در سایه تداوم تجاوز عربستان و همپیمانانش به یمن، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز عملیات‌های موفقی در استان‌های الجوف، تعز و البیضاء انجام دادند.
کد خبر: ۲۵۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ - 18August 2017

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، در حالی که جنگنده‌های عربستان سعودی، القاعده و شبه‌نظامیان یمنی همپیمان با ریاض همچنان در حال هدف‌گیری شهروندان یمنی هستند، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز نیز عملیات‌های موفقی را در استانهای «الجوف»، «تعز» و «البیضاء» انجام دادند.

حمله توپخانه‌ای و موشکی به مواضع نیروهای سعودی در «الجوف» و «تعز»

توپخانه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، جمعه (امروز)، تجمع نیروهای متجاوز به یمن و شبه‌نظامیان یمنی وابسته عربستان را در استان «تعز» هدف قرار دادند.

یک منبع آگاه نظامی اعلام کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تجمع نظامیان متجاوز سعودی به یمن و شبه‌نظامیان یمنی وابسته به آنها را در شمال پایگاه نظامی «خالد» را هدف موشک و توپ قرار دادند.

بر اساس این گزارش، توپخانه‌های ارتش یمن، تجمع مزدوران سعودی در تپه «السلطان» واقع در «موزع»، کوه‌های «ذوباب» در تعز و «وادی هراب» در استان «الجوف» را هدف قرار دادند.

شکست القاعده و شبه‌نظامیان همپیمان عربستان در پیشروی در استان «البیضاء»

یگان‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز همچنین اقدام شبه‌نظامیان یمنی وابسته به عربستان سعودی و عناصر القاعده در پیشروی در استان «البیضاء» را ناکام گذاشتند.

یک منبع آگاه نظامی در گفت‌وگو با «المسیرة»، اعلام کرد که شماری از شبه‌نظامیان همپیمان با عربستان و عناصر تکفیری القاعده در حالی که تلاش داشتند، به سوی منطقه «سبلة بهران» در شهرستان «قیفه» پیشروی کنند با مقاومت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواجه شدند و در این راه کشته و زخمی شدند.

شنبه گذشته نیز شماری از این شبه‌نظامیان در دو حمله جداگانه ارتش و کمیته‌های مردمی در مناطق «نوفان» و «الولید و الجسیمة» در قیفة، کشته و زخمی شده بودند.

این در حالی است که گفته می‌شود عناصر القاعده نیز از هفته پیش طی یک هماهنگی با امارات از استان «شبوة» عقب‌نشینی کردند و تا در جبهه‌های شرقی و غربی یمن فعالیت بیشتری کنند.

بمباران یک مدرسه در استان «مأرب»

گزارشگر شبکه «المسیرة» اعلام کرد که شبه‌نظامیان همپیمان با عربستان سعودی امروز، دبیرستان «الامل» و شماری از منازل مسکونی را در شهرستان «حریب القرامیش» در استان «مأرب» هدف توپخانه‌‌های خود قرار دادند و خسارات زیادی وارد آوردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های سعودی نیز، مزارع آل السقاف را در منطقه «الحزم» بمباران کردند و خسارات زیادی به این مزارع وارد آوردند و هنوز بر فراز آسمان این منطقه در حال پروازند.

 منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها