دانش‌آموزان بانه‌ای به مناطق عملیاتی شمال‌‌غرب اعزام شدند

پیش‌از ظهر امروز ۱۵۴ دانش‌آموز پسر بانه‌ای در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور در شهرهای سنندج و مریوان اعزام شدند.
کد خبر: ۲۵۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱ - 18August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، پیش‌از ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان 154 دانش‌آموز پسر بانه‌ای در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور در شهرهای سنندج و مریوان اعزام شدند.

سرهنگ مصطفی پیرزاد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این دانش‌آموزان در قالب سه اتوبوس برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شهرهای مریوان و سنندج اعزام می‌شوند. این کاروان شامل دانش‌آموزان پسر از مدارس بانه بوده که همراه آنها یک روحانی، یک راوی و مدیر مدرسه اعزام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه تصریح کرد: این دانش‌آموزان پس از ورود به شهر مریوان از قدمگاه شهدا و یادمان شهدای گمنام مریوان بازدید و پس از اعزام به سنندج از تپه الله‌اکبر و باشگاه افسران نیز بازدید می‌کنند. امروز سومین مرحله دانش‌آموزان بانه‌ای به مناطق عملیاتی شمال‌غرب در کردستان اعزام شدند و نیمه اول شهریور ماه نیز اعزام آخرین مرحله کاروان راهیان نور صورت می‌گیرد.

پیرزاد اردوهای راهیان نور را از جمله کارهای فرهنگی ارزشمند در برابر هجمه‌های فرهنگی غرب دانست و بر تداوم و اجرای هر چه بهتر این اردوها تأکید کرد.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها