وداع دختر سه ساله شهید مدافع حرم با پدر در کنار 19 شهید دفاع مقدس

عصر امروز پیکر مطهر 19 شهید گمنام دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون در مشهد تشیع شد.
کد خبر: ۲۵۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ - 18August 2017
وداع دختر سه ساله شهید مدافع حرم در کنار 19 شهید دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکر 19 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون عصر امروز جمعه 27 مردادماه از ساعت 18 عصر در مشهد تشیع شد.

 این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار مشهد، مسئولین و خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم از تقاطع معلم آغاز و تا چهارراه آزادشهر ادامه یافت.

 «فاطمه اسحاقی» همسر شهید مدافع حرم "سید محمد حسینیان" در گفتگو با دفاع پرس در اشاره ای کوتاه به مشخصات شهید گفت: محمد 28 ساله بود که با هم ازدواج کردیم و یک دختر سه ساله به نام «اسماء» داریم. اولین بار اواخر سال 1394 با فاطمیون به سوریه رفت و در مدت یک سال و نیم 4 بار برای دفاع از حرم اهل بیت عازم سوریه شد.

وی افزود: در سه بار اعزام به حلب رفت اما اتفاقی برای او نیفتاد تا اینکه بار آخر 17 مردادماه به تدمر رفت و به شهادت رسید و پیکرش به تازگی برگشت.

همسر شهید لشکر فاطمیون در حالی که اشک و بغض باعث شده بود به سختی صحبت کند، ادامه داد: شهید حسینیان در هنگام شهادت 32 سال داشت. برای دخترش پدری بسیار مهربان بود.

با نزدیک شدن به اذان مغرب به افق مشهد مراسم تشییع پایان یافت. پیکر شهدای گمنام روز دوشنبه 30 مرداد ماه برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان های خراسان رضوی منتقل می شود. پیکر شهید مدافع حرم نیز فردا شنبه 28 مرداد در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار