دومین جلسه کمیته «زنان و دفاع مقدس» استان یزد برگزار شد

دومین جلسه کمیته «زنان و دفاع مقدس» استان یزد به ریاست مشاور زنان و خانواده استانداری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ - 19August 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، دومین جلسه کمیته «زنان و دفاع مقدس» صبح امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ریاست «رقیه گرمانیان» مشاور زنان و خانواده استانداری یزد و دبیری «ناهید جمشید» رئیس بسیج جامعه زنان برگزار شد.

در ابتدای «کبری رضوانی» مسئول سازمان زنان و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعالیت‌های این سازمان را برشمرد و اظهار داشت: تاکنون 107 مصاحبه با زنان ایثاگر انجام شده است که تدوین کتاب «تا هستم می‌مانم» که روایتی است از زندگی «ملاقمر افخمی» از دیگر برنامه‌های در دست اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: تولید مجموعه نمایشگاهی «فرصت شکفتن 2» (مجموعه خاطرات پرستاران)، توزیع و جمع‌آوری فرم‌های خاطرات ایثارگران در سطح استان با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر، برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با مشارکت دستگاه‌های دولتی و فعالیت‌های فرهنگی دفاع مقدس مرتبط با جوانان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های سازمان زنان می‌باشد.

در ادامه جلسه «ناهید جمشیدی» نیز برگزاری کنگره ملی شهدای زن، هماهنگی و مدیریت یادواره‌های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه زنان و دفاع مقدس و همچنین مسابقات فرهنگی در طول سال را از اهم برنامه‌های بسیج جامعه زنان در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد و بیان داشت: اجرای این برنامه‌ها را به طور مدوام و همیشگی در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

دومین جلسه کمیته «زنان و دفاع مقدس» برگزار شد 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار