امام جمعه رودبار جنوب:

شهید‌ «حججی» با شهادت مظلومانه خود دنیا را تکان داد

امام جمعه رودبار جنوب در مراسم بزرگداشت شهید حججی گفت: شهید‌ «محسن حججی» با شهادت مظلومانه خود دنیا را تکان داد و تصویری به یادماندنی از خود به جای گذاشت.
کد خبر: ۲۵۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ - 19August 2017
شهید‌ «حججی» با شهادت مظلومانه خود دنیا را تکان دادبه گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «عباس گروهی» امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در مراسم بزرگداشت شهید حججی با بیان اینکه عزت و بزرگی ما مدیون کلمه «شهید» است، اظهار داشت: در دنیا انقلاب زیاد شده است، تاریخ نهضت‌های زیادی را پشت سر گذاشته است اما آن جریانی که می‌درخشد و تحرک می‌دهد و هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود «شهادت و روحیه شهادت‌طلبی» است.
 
وی با تاکید بر اینکه شهادت شهید «محسن حججی» متاثر از جریان کربلا است، ادامه داد: این را خود خارجی‌ها می‌گویند چرا که به چشمان خود دیدند حادثه کربلا بار دیگر تکرار شد.

حجت‌الاسلام گروهی با اشاره به اینکه شهید حججی این را در عمل نشان داد، اضافه کرد: نحوه اسارت و شهادت این شهید، همگان را به یاد امام حسین (ع) و عاشورا در سال 61 هجری انداخت.

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه شهید حججی از تفکر حسینی آن هم برای دفاع از حرم زینب کبری (س) که پیام‌آور عاشورا بود، دفاع کرد، افزود: شهادت این رزمنده دلاور و شهادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس متاثر از جریان کربلا است.

وی گفت: شهید‌ «محسن حججی» با شهادت مظلومانه خود دنیا را تکان داد و تصویری به یادماندنی از خود به جای گذاشت.
حجت‌الاسلام گروهی تصریح کرد: شهادت حضرت ابا‌عبدالله (ع) یک آتشی است که در دل مومنین انداخته است که این آتش خاموش نشدنی است و با دیدن تصویر شهادت این شهید والامقام صحنه کربلا بار دیگر تکرار شد.
 
امام جمعه شهرستان رودبار جنوب بیان کرد: کدام جریان انقلابی می تواند صحنه شهادت را ببیند و بی تفاوت باشد این حیات طیبه است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار