با ارسال نامه‌ای؛

سردار دهقان از حمایت نمایندگان مجلس تشکر کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی نامه‌ای از قدردانی و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.
کد خبر: ۲۵۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ - 19August 2017
سردار دهقان از حمایت نمایندگان مجلس تشکر کرد
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، به دنبال نامه قدردانی نمايندگان مجلس شورای اسلامی از خدمات، مديريت و عملكرد سردار سرتيپ «حسين دهقان» وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح، سردار دهقان در نامه‌ای از حمايت و قدردانی نمايندگان مجلس شورای اسلامی تشكر کرد.
 
متن پيام بدين شرح است:

نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی
برادران و خواهران ارجمند
           
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام، نامه محبت آميز قاطبه نمايندگان محترم ملت رشيد ايران اسلامی در قدرشناسی از عملكرد اين دوره مسئوليت وزارت دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح را سپاس و ارج می‌نهم.
 
دستاوردهايی كه مورد توجه شما نمايندگان معزز قرار گرفته است، برحسب تكليف اعتقادی، انقلابی و قانونی و در ادامه رسالت سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و پاسداری از انقلاب تحت ولايت مقام معظم رهبری و تلاش جهادی همسنگران و همكارانم در وزارت دفاع حاصل شد كه اميدوارم در ادای دين به امام راحل (ره) و شهيدان والامقام و ايثارگران و نيز همرزمان عزيزم در نيروهای مسلح با رضايت امام عصر (عج) مقبول حضرت احديت باشد.
 
همراهی و حمايت رئيس، هيأت رئيسه و نمايندگان گرامی دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی توأم با تعامل مؤثر در جريان رأی اعتماد قاطع به اينجانب و در فرآيندهای تصويب قوانين و پشتيبانی از برنامه تقديمی 4 سال قبل و به ويژه تقويت جهشی اعتبارات بنيه دفاعی و ارتقاء توان موشكی و پيشبرد ساير برنامه‌های دفاعی در عرصه‌های داخلی و خارجی و نيز كمک به جبهه مقاومت و ده‌ها اقدام مهم ملی و فراملی، از عوامل تحقق كارنامه آشكار و پنهان اين دوره وزارت دفاع است كه وظيفه می‌دانم قدرشناسی خود و ساير همكارانم را ابراز دارم.
 
اميدوارم همكار ارجمندم امير سرتيپ حاتمی كه در مسئوليت جانشينی وزير، در جريان امور و اقدامات مشاركت داشته‌اند، با اعتماد ارزشمند و استمرار حمايت شما نمايندگان گرامی، در اجرای برنامه 4 سال آينده وزارت دفاع كه در پيوستگی با اهداف و راهبردهای تكميلی 4 سال گذشته تدوين شده، در سنگر مديريت عالی وزارتخانه مشمول عنايات الهی شوند.
 
خداوند متعال را شاكرم كه حيات ما را در دوره انقلاب و عرصه‌های جهاد و ايثار و خدمتگزاری تحت حاكميت الهی بر پايه مردم سالاری دينی قرار داد و آرزومندم با دعای خير شما، تا آخرين لحظه عمرم و با همه وجودم تلاش برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌ها و اهداف نظام اسلامی و در نهايت نيل به فيض عظيم شهادت نصيبم شود.

با تشكر و سپاس

سرتيپ پاسدار دكتر حسين دهقان
وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها