فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا خبر داد؛

اعزام 300 بسیجی نکایی به اردوی راهیان نور غرب کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب کشور در این شهرستان گفت: بیش از 300 نفر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس غرب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۲۵۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ - 19August 2017
اعزام 300 بسیجی نکایی به اردوی راهیان نور غرببه گزارش دفاع پرس از مازندران، «سید ابراهیم شریفی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا در جمع خبرنگاران از آغاز اعزام کاروان‌های راهیان غرب کشور در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اولین کاروان راهیان غرب شهرستان نکا 25 مردادماه اعزام شد.

وی با بیان اینکه تا 20 شهریورماه اعزام کاروان راهیان غرب شهرستان نکا ادامه خواهد داشت، گفت: بیش از 300 نفر در این مدت به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه یادمان‌های دفاع مقدس غرب و شمال غرب حقیقتاً گمنام هستند، اظهار کرد: غرب کشور سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، ساعت‌ها باید از پیچ و خم‌های کوه‌ها و تپه‌ها عبور کرد تا به قدمگاه شهدای غریب دوران دفاع مقدس رسید.

شریفی اردوهای راهیان غرب را مهمترین عملیات فرهنگی برای جوانان دانست و تاکید کرد: راهیان غرب اتفاق بزرگی است که به نظر می‌رسد باید تمامی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی به برگزاری بهتر آن کمک کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از تجربه‌های مختلف و متعدد، امروز در عرصه فرهنگ به بلوغ رسیده است، اظهار کرد: حضور در مناطق صعب‌العبور غرب که نشان از ایثار و فداکاری رزمندگان دارد نشان می دهد که چگونه رزمندگان اسلام جانانه در برابر جریان ضد انقلاب و ارتش بعثی با قدرت ایستادگی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها