اختتامیه طرح بشارت هزار و 451 در حرم امام(ره) برگزار می‌شود

دبیر طرح بشارت هزار و 451 از برگزاری آئین اختتامیه این طرح در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد و درباره برگزاری اختتامیه بخش بین‌المللی این طرح گفت: هنوز برای برگزاری آن برنامه‌ای پیش‌بینی نشده است.
کد خبر: ۲۵۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ - 19August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «احمد لیایی»، دبیر طرح بشارت هزار و 451 در گفت‌و‌گویی از برگزاری آئین اختتامیه این طرح در حرم مطهر امام راحل(ره) خبرداد و گفت: مراسم اختتامیه طرح بشارت هزار و 451  دهم شهریورماه برگزار خواهد شد.

لیایی با بیان اینکه برنامه تلویزیونی 1451 نیز تا آخر هفته از شبکه قرآن پخش می‌شود، اظهار کرد: ویژه برنامه تلویزیونی طرح 1451 که در حال حاضر همه روزه از شبکه قرآن و معارف سیما در حال پخش است، تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و پس از آن ویژه برنامه‌ای به مدت 6 روز با موضوع منتخب مسابقات نهادها در رشته حفظ، قرائت و مفاهیم روی آنتن شبکه می‌رود که 4 روز آن به بخش آقایان و دو روز به بخش بانوان اختصاص خواهد یافت.

دبیر طرح بشارت 1451 در پاسخ به این سوال که آیا آئین اختتامیه بخش بین‌المللی طرح 1451 نیز اجرا خواهد شد، گفت: هنوز برنامه‌ای برای اختتامیه بخش بین‌المللی پیش‌بینی نشده است.

پیش از این خبری مبنی بر برگزاری آئین اختتامیه بخش بین‌المللی طرح 1451 در شهرهای نجف اشرف یا  بیروت از سوی محمد حسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما اعلام شده بود.

به گزارش تسنیم: طرح قرآنی بشارت که عنوان آن هر ساله بر اساس سال نزول قرآن متغیر است از حدود 10 سال پیش با همت شبکه قرآن و معارف سیما کلید خورد و به تدریج، مشارکت نهادها و سازمان‌های قرآنی و فرهنگی کشور را به دنبال داشت تا اینکه امسال و همزمان با شروع ماه مبارک رمضان طرح بشارت 1451 با سوره «ملک»  آغاز شد. تفاوتی که این دوره نسبت به ادوار گذشته داشت این بود که 1451 پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشت و  برای فصل دوم آن یعنی تابستان، سوره مبارکه «واقعه» انتخاب شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران پویا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار