سردار مقیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

طرح ساختمانی پلیس برای کاهش سرقت‌ به وزارت کشور ارسال شده است

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: طرح ساختمانی پلیس برای رعایت نکات ایمنی جهت کاهش سرقت منازل، مغازه‌ها و ساختمان‌های اداری به وزارت کشور ارسال شده و در این وزارتخانه در حال پیگیری است.
کد خبر: ۲۵۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ - 20August 2017
طرح ساختمانی پلیس برای کاهش سرقت‌ها به وزارت کشور ارسال شده است
سردار «محمد رضا مقیمی» رئیس پلیس آگاهی ناجا در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در خصوص ایمن سازی پنجره‌ها جهت کاهش سرقت منازل، سازمان‌ها و ادارات، اظهار داشت: مجموعه نکاتی برای رعایت ساخت و ساز به مراجعی که مجوز پایان کار صادر می‌کنند، ارسال کرده‌ایم و همچنین تاکید کرده‌ایم که نقشه ساختمان پیش از اجرا به لحاظ ایمنی از سرقت به تایید شهرداری یا هر نهاد دیگری برسد.

وی افزود: در خصوص ایمن‌سازی ساختمان‌ها جهت مقابله با سرقت و یا به تاخیر انداختن سرقت، نظرات خود را به وزارت کشور هم فرستاده‌ایم که بسیاری از نکات مربوط به ساختمان‌های اصناف و سازمان‌ها است.
 
سردار مقیمی با تاکید بر ضرورت رعایت این نکات توسط سازندگان و ناظران، گفت: اجرای این نکات در حال پیگیری است و در وزارت کشور معاونت مربوطه پیگیری‌ها را انجام می‌دهد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرداری بخشی را برای ابراز نظر کارشناسان انتظامی در نظر بگیرد تا وقوع سرقت‌ کاهش یابد.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار