مجتهدزاده تاکید کرد

لزوم فعالیت پژوهشگران در حوزه‌ی مشارکت زنان در دفاع مقدس

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: سازمان ضمن بر طرف نمودن خلاءهایی که در حوزه زنان دفاع مقدس وجود دارد، تلاش دارد پژوهشگران را به طرف تحقیق در این حوزه سوق دهد.
کد خبر: ۲۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ - 17August 2014

لزوم فعالیت پژوهشگران در حوزه‌ی مشارکت زنان در دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، «مریم مجتهد زاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در نشست هم اندیشی فرهیختگان، فعالان و نمایندگان ادارات و سازمانهای استان کرمانشاه در حوزهی مشارکت زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: سازمان در راستای اهداف خود سه ماموریت اساسی را بر عهده دارد که ثبت و ضبط خاطرات، ارتقاء جایگاه زنان ایثارگران و نشر ارزشها با مولفههای ایثار و گذشت میباشد.

وی خاطرنشان کرد: ضمن بر طرف نمودن خلاءهایی که در حوزه زنان دفاع مقدس وجود دارد، تلاش میکنیم پژوهشگران را بطرف تاثیر و حضور زنان در دفاع مقدس سوق دهیم.

مجتهدزاده گفت: برکاتی که الان داریم مدیون دفاع مقدس است و دفاع مقدس منحصر به یک دورهی خاص نیست و باید ادامه داشته باشد که پژوهشگران باید وارد کار شوند و الگوها را معرفی نمایند.

وی افزود: باید منطبق بر نیاز استان در جهت نشر فرهنگ باشیم و اطلاعات استان باید در حوزه زنان شهیده، همسران، خواهران و دختران شهدا و جانبازان جمع آوری شود.

وی در پایان اظهار کرد: برگزاری شورای هم اندیشی با موضوع بصیرت افزایی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید فراوان دارند از دستورات کار این سازمان است. همچنین تشکیل بانک اطلاعاتی باحضور و شناسایی نویسندگان و شاعران، محققان و دیگر فعالان زن از اصول کاری این سازمان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار