لاریجانی پس از رأی اعتماد مجلس به کابینه:

وزرای جدید متناسب با اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه کار کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای جدید دولت همانطور که در مجلس ابراز کردند، متناسب با اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه، کارها را پیش ببرند.
کد خبر: ۲۵۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ - 20August 2017
وزرای جدید متناسب با اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه کار کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از پایان اعلام نتایج رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، اظهار داشت: برای همه عزیزانی که توانستند رأی اعتماد مجلس را بگیرند، آرزوی توفیق می‌کنیم و امیدواریم همانطور که در مجلس ابراز کردند، متناسب با اسناد بالادستی مخصوصاً برنامه ششم توسعه کارها را با جدیت پیش ببرند.

وی تصریح کرد: برای آقای بیطرف هم که موفق به کسب آرای لازم نشد، آرزوی توفیق در مسند دیگری می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با تشکر از نمایندگان مجلس و رئیس‌جمهور به ویژه مخالفان و موافقان که وقت زیادی صرف کردند، گفت: مجلس با طمأنینه نظرات مختلف را سنجید؛ امیدواریم که نتیجه آراء برای کشور خیر و برکت باشد.

لازم به ذکر است با شمارش آرای نمایندگان به 17 وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای 17 وزارتخانه، 16 وزیر موفق به اخذ رأی‌ اعتماد مجلس شدند و تنها حبیب‌الله بیطرف وزیر اسبق نیرو و وزیر پیشنهادی نیرو در این دولت موفق به کسب حد نصاب آراء نشد؛ وی از مجموع 288 رأی مأخوذه، 133 رأی موافق، 132 رأی مخالف، 17 رأی ممتنع و 6 رأی باطله کسب کرد و از راهیابی مجدد به وزارت نیرو بازماند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار