مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

7 جلد کتاب در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین از رونمایی هفت جلد کتاب با موضوع ایثار و شهادت در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ - 20August 2017
7 جلد کتاب در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شودبه گزارش دفاع پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که امروز یکشنبه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت جوانان ما در دوران دفاع مقدس برگرفته از آموزه‌های دینی و منش اهل بیت (ع) است.

وی افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار «من انقلابی‌ام» و با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برگزار خواهد شد.

طاهرخانی تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رونمایی از 7 جلد کتاب دفاع مقدس، ویژه برنامه‌های صدا و سیما، یادواره‌های شهدا، برنامه‌های فرهنگی هنری، برنامه‌های ویژه مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا و بازکاوی عملیات دفاع مقدس از جمله برنامه‌های استان است.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های خود پرداختند و مقرر شد تا 10 شهریورماه برنامه‌های پیشنهادی خود را با دبیرخانه ستاد در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار