در سالروز شهادت امام جواد (ع) صورت می‌گیرد؛

میزبانی مردم نیشابور از 5 شهید گمنام دفاع مقدس

پیکر مطهر 5 شهید گمنام دفاع مقدس در سالروز شهادت امام جواد (ع) در شهرهای عشق‌­آباد و قدمگاه تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
کد خبر: ۲۵۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ - 20August 2017
تشییع و تدفین 5 شهید گمنام در شهرستان نیشابوربه گزارش دفاع پرس از نیشابور، همزمان با سالروز شهادت امام جوادالائمه (ع) آئین تشییع و تدفین پنج شهید گمنام دفاع مقدس در شهرهای «عشق‌‌آباد» و «قدمگاه» از توابع شهرستان نیشابور برگزار خواهد شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهدا روز دوشنبه 30 مردادماه همزمان با شب شهادت امام جواد (ع) بعد از نماز مغرب و عشا در بقعه امام­زاده سید حمزه عشق‌آباد و بقعه رضوی شهر قدمگاه و مسجد جامع نیشابور برگزار می­‌شود.

مراسم تشییع این پنج شهید گمنام در نیشابور روز سه‌شنبه 31 مردادماه در سالروز شهادت امام محمدتقی (ع) ساعت 8:30 از مسجد حضرت صاحب‌‌الزمان (عج) به سمت مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد و بعد از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهدا جهت خاکسپاری به عشق‌آباد و قدمگاه انتقال خواهند یافت.

مراسم تشییع پیکر مطهر دو تن از این شهدا در شهر قدمگاه ساعت 10 صبح روز سه‌‌شنبه 31 مردادماه از ابتدای شهر آغاز و تشییع‌کنندگان پیکر مطهر این دو شهید عملیات خیبر و کربلای 4 را تا محل خاکسپاری که در بالای بقعه رضوی قرار دارد بدرقه خواهند کرد.

پیکر مطهر سه تن از این شهدا که مربوط به عملیات­‌های والفجر 2، خیبر و کربلای 4 است ساعت 10 صبح 31 مردادماه از ورودی شهر عشق‌آباد تا پارک شهر تشییع خواهند شد.

پیکر مطهر این شهدا در مناطق عملیاتی پنجوین، جزیره مجنون و جزیره ­ام­‌الرصاص تفحص شده‌اند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار