گزارش دفاع پرس از حاشیه‌های مراسم تشییع شهید فاطمیون/

درد دل جانسوز دختر خردسال شهید با پیکر بی‌سر پدر

شهید سرافراز لشکر فاطمیون سر در بدن ندارد؛ دختر خردسال شهید مدام «بابا، بابا» می‌گوید و همه را به یاد سه ساله سید‌الشهدا (ع) می‌اندازد.
کد خبر: ۲۵۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ - 20August 2017

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امروز شهر «بومهن» میزبان لاله بی‌سری از لشکر فاطمیون بود؛ شهید «سیدحسین حسینی» که برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) سه سال در جبهه مقاومت سوریه حضور داشت، در 17 مردادماه به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به همرزمان شهیدش پیوست.

ساعت حدود 10 صبح بود که پیکر مطهر این شهید والامقام وارد محوطه ناحیه مقاومت شهرستان پردیس شد و پس از برگزاری تشریفات نظامی، با احترام بر روی خودرویی آراسته به گل قرار گرفت. سپس جمعیت تشییع‌کننده، پیکر شهید را با نواهای «الله اکبر»، «لا اله الا الله» و «این گل پرپر از کجا آمده، از سفر شام بلا آمده» چون نگینی در میان گرفتند.

در میان جمعیت، برخی مسئولین از جمله امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان پردیس به چشم می‌خوردند. در میان تشییع‌کنندگان، «سید رحمان» فرزند این شهید والامقام نیز همراه با جنازه پدرش حرکت می‌کرد و لحظه‌ای از خودروی حامل پیکر شهید جدا نمی‌شد.

همراه با سید حسین، کوچه پس کوچه‌های شهر را طی کردیم تا اینکه به گلزار شهدای بومهن که در جوار امامزاده مطهر (ع) قرار دارد، رسیدیم. در میان دود اسپند، پیکر مطهر شهید حسینی بر روی دستان تشییع‌کنندگان قرار گرفت و به داخل گلزار شهدا هدایت و پس از طواف گرداگرد ضریح امامزاده مطهر (ع)، نماز میت بر پیکر پاک این شهید مدافع حرم اقامه شد.

زمانی که نماز میت تمام شد، فرزندان شهید حسینی بر روی تابوت پدرشان افتادند که جانسوزترین لحظه این مراسم، زمانی بود که میکروفون را به دختر خردسال شهید دادند تا با پدر خود درد دل کند. درد دل جانسوزی بود؛ می‌گفت «پدرم، می‌دانم که الآن در آسمان‌ها هستی، برای همین است که دلم آرام است.»؛ نوای «بابا بابا»یش، جمعیت حاضر را به یاد دختر سه ساله امام حسین (ع) می‌انداخت.

پیکر پاک شهید مدافع حرم «سید حسین حسینی» پس از خواندن تلقین توسط حجت‌الاسلام «حسین توسلی» امام جمعه شهرستان پردیس در خاک آرام گرفت تا خون پاکش درخت تنومند جبهه مقاومت را آبیاری کند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها