ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران:

آزادگان گنجینه دوران دفاع مقدس و مایه اقتدار نظام هستند

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران گفت: آزادگان گنجینه دوران دفاع مقدس و مایه اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۲۵۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ - 20August 2017
آزادگان گنجیه دوران دفاع مقدس و مایه اقتدار نظام هستندبه گزارش دفاع پرس از گرگان، امیر سرتیپ «مهدی معمارباشی» ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران امروز در مراسم تجلیل از آزادگان و خانواده‌های آنان اظهار داشت: آزادگان سمبل عزت و نماد ولایتمداری در کشورند و در دوران دفاع مقدس به فرمان حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و پا در رکابان ولایت و مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: آزادگان گنجینه دوران دفاع مقدس و مایه اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های گلستان و مازندران تصریح کرد: ایستادگی و پایبندی آزادگان در دوران دفاع مقدس مثال‌زدنی است و شما بازوی قدرتمند و صبر و گذشت در دوران سخت هستید و امروز ارتش و کشور به شما افتخار می‌کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان همسران آزادگان را صبور، محکم و با درایت دانست و تاکید کرد: شما همسران آزادگان ادامه‌دهنده مکتب حضرت زینب کبری (س) هستید که با صبوری در نبودن آزادگان عزیز فرزندان را ضمن مهر مادری و با درایت پدرگونه به بهترین نحو تربیت کردید و امروز ادامه دهنده راه شهیدان و پدران خود برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

امیر معمارباشی با بیان اینکه رشادت‌های آزادگان تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی در تمامی عرصه‌هاست، گفت: آزادگان در اسارت نشان دادند که همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و به دشمنان باج نمی‌دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان افزود: آزادگان پس از رهایی از بند اسارت هم در کنار انقلاب ایستادند و به دشمنان نشان دادند که هرگز پشت انقلاب خود که با خون هزاران شهید و جانباز و آزاده به دست آمده است را خالی نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی استکبار جهانی سعی کرد ایران اسلامی را وادار به تسلیم کند، گفت: نیروهای نظامی، انتظامی و مردمی در برابر تجاوز دشمن ایستادند و نگذاشتند وجبی از خاک میهن به دست آنان بیفتد.

در پایان این مراسم به مناسبت سالگرد ورود آزادگان، از آزادگان ارتش و خانواده‌های آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها