امام جمعه خدابنده:

طرح نشاط معنوی به منظور تقویت بنیه اعتقادی جوانان و نوجوانان اجرا شده است

امام جمعه شهرستان خدابنده در مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی نشاط معنوی گفت: این طرح با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تقویت بنیه اعتقادی دینی و معنوی اجرا شده است.
کد خبر: ۲۵۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ - 20August 2017
اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید به درستی مدیریت شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی نشاط معنوی شهرستان خدابنده با حضور حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه قیدار، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و سایر مسئولان این شهرستان در حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) برگزار شد.

امام جمعه شهرستان خدابنده در مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی نشاط معنوی با اشاره به اجرای متوالی طرح نشاط معنوی در چند سال اخیر اظهار داشت: این طرح تاکنون توانسته جوانان و نوجوانان را جذب بقاع متبرکه کند.

وی افزود: این طرح با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تقویت بنیه اعتقادی دینی و معنوی اجرا شده است.

موسوی تصریح کرد: اجرای طرح نشاط معنوی با عنایت تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برنامه‌ریزی برای ارتقاء سطح معارفی و اعتقادی نسل جوان و حسب تأکیدات نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای قطب فرهنگی کردن بقاع متبرکه ضروری است.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید به درستی مدیریت شود، گفت: دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های فضای مجازی درصدد گسترش بی‌حیایی، بی‌بندوباری و در نهایت گسستن بنیان خانواده و از بین بردن غیرت دینی جامعه هستند پس ضرورت دارد برنامه‌های آموزشی، تفریحی و اردویی اوقات فراغت دانش‌آموزان بر اساس نیازهای مخاطب و در راستای مصون سازی اعتقادی نوجوانان و جوانان در مقابله با جنگ نرم دشمن باشد.

موسوی افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت بهترین راه برای شناسایی و پرورش استعدادها و توانایی‌های علمی و فرهنگی نوجوانان و جوانان است و زمینه انس آنان با اماکن متبرکه را فراهم می‌کند

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها